سوگواره شعر فاطمی با عنوان «محبوبه خدا» با حضور آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد

۰۳ بهمن ۱۳۹۸

۱۵:۴۱

۱,۲۶۶

خلاصه خبر :
سوگواره شعر فاطمی با حضور آیت الله فاضل لنکرانی(دامت برکاته) و شاعران آیینی برجسته کشور در سالن همایش‌‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد
آخرین رویداد ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سوگواره شعر فاطمی با عنوان «محبوبه خدا» پنجشنبه 3 بهمن، بعد از نماز عشاء، با حضور آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی و شاعران آیینی برجسته کشور در سالن همایش‌‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، استاد ولی الله کلامی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، حسین رستمی، وحید قاسمی و سید حمیدرضا برقعی در این مراسم حضور داشتند و هر کدام به شعر خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.

آیت الله فاضل لنکرانی در این مراسم با بیان اینکه مراجع بزرگوار تقلید ما همواره مسأله فاطمیه را احیا کرده و می کنند، خاطرنشان کرد: امروز هیچ تردیدی در ایام فاطمیه و مصائب به وجود آمده برای بی بی دو عالم وجود ندارد؛ همه مسائل و مصائب به وجود آمده برای امیرمؤمنان(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در کتب اهل سنت ذکر شده است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به جریان غصب حق امیرمؤمنان(ع) توسط سقیفه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) انقلابی به پا کرد و همه دشمنان را با گریه‌‌های خودشان رسوا ساختند؛ ما وظیفه داریم مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) را حفظ و صیانت کنیم.

وی انقلاب و نظام اسلامی را در امتداد مکتب حضرت زهرا(س) دانست و ابراز کرد: امروز وظیفه داریم از انقلاب و نظام اسلامی خود در برابر هجمه های سنگین دشمنان محافظت کنیم.

گفتنی است، رسالت بوذری اجرای این برنامه را بر عهده داشت و در ابتدای مراسم آقای حامد شاکرنژاد به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان نیز کربلایی محمد حسین پویانفر با نوای گرم خود حاضران در جلسه را به فیض کامل رساند و با مرثیه سرایی و مدیحه سرایی ایام فاطمیه را گرامی داشت.

تصاويری از اين مراسم

برچسب ها :

فاضل لنکرانی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) سوگواره شعر فاطمی؛ «محبوبه خدا» سوگواره شعر فاطمی یازدهمین سوگواره شعر فاطمی