پيام تبريک حضرت آيت‌‌‌الله فاضل لنکرانی(دامت‌‌برکاته) به حضرت حجة‌الاسلام والمسلمين آقای رئیسی

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

۱۲:۰۷

۶۴۹

خلاصه خبر :
این انتخاب که حماسه‌‌ای درخشان است، موجب ناکامی دشمنان و تلألؤ امید در قلوب ملت ایران و همه علاقه‌‌مندان به این نهضت شد...
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری منتخب(دام عزه العالی)

با سلام و تحیت

انتخاب جنابعالی توسط ملت رشید و انقلابی ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب با عظمت اسلامی است.

این انتخاب که حماسه‌‌ای درخشان است، موجب ناکامی دشمنان و تلألؤ امید در قلوب ملت ایران و همه علاقه‌‌مندان به این نهضت شد.

انتظار همه آن است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از دعای ولی الله الأعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ارواح طیبه شهداء بتوانید قدم‌های بزرگی در تحکیم اسلام عزیز و تثبیت نظام مقدس و رفع نگرانی‌‌ها و مشکلات این مردم نجیب بردارید.

با وجود تجربه گرانقدری که در مسئولیت‌‌های مختلف داشته‌‌‌اید و با درایت و عقلانیتی که خداوند متعال به شما عنایت فرموده و نیز با استفاده از همه نیروهای مخلص و آزموده إن شاء الله بتوانید تحولی را در مجموعه کشور به وجود آورده و رقیب اصلی خود که همان «فساد» است را برای همیشه ریشه کن فرمایید.

توقع حضرت رضا(علیه السلام) و ائمه معصومین(سلام الله علیهم) این است که ارزش دین در حکومت‌‌داری را به نحو صحیح و دقیق به جهانیان نشان دهید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
قم- محمدجواد فاضل لنکرانی
1400/3/31





برچسب ها :

فاضل لنکرانی ریاست جمهوری رئیس جمهور منتخب حجة الاسلام و المسلمین آقای رئیسی پیام تبریک آیت الله فاضل لنکرانی ریشه کنی فساد