هر سال اعتقاد به مبارزه با اسرائیل در ملت ایران قوی‌تر می‌شود

۰۳ تیر ۱۳۹۶

۱۲:۰۹

۱,۸۶۶

خلاصه خبر :
حضرت آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) در راهپیمایی روز قدس 96/4/2 در گفتگو با خبرنگاران عزم ملت مسلمان ايران را براي مبارزه و نابودي اسرائيل مهم‌‌ترين پيام اين حضور برشمردند.
آخرین رویداد ها


گفتگو با خبرگزاری حوزه

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز قدس در هر سال، نمایانگر عزم و اراده قوی‌‌تر مردم ایران در مبارزه با اسرائیل است.

به نظر من مهم‌ترین پیام روز قدس همین است که هم اسرائیل و هم آمریکا توجه پیدا ‌کنند که نزد مردم عزیز ما و مسلمانان کشورهای اسلامی، نه تنها نسبت به مبارزه با اسرائیل و پیاده کردن آرمان مقدس امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ضعفی به وجود نیامده، بلکه هر سال اعتقاد به مبارزه با اسرائیل در ملت ایران قوی‌تر می‌شود و این به نظر من مهم‌ترین پیام این راهپیمایی است.

البته این راهپیمایی پیام‌های دیگری هم دارد، نسبت به استکبار جهانی و حضور آن در کشورهای اسلامی که امروز از طریق داعش خودنمایی می‌کنند و نیز نسبت به کشورهای منطقه خصوصاً عربستان سعودی که امروز بدتر از اسرائیل عمل می‌کند.

ما جنایات عربستان را در یمن، کمتر از جنایات اسرائیل در فلسطین نمی‌بینیم و لو اینکه فلسطین برای ما محور است. بنابراین آنها باید متوجه باشند که با چنین ملتی و چنین انقلابی روبرو هستند.

آنها بدانند هر چه هم بر تسلیحات نظامی خود اضافه کنند، دلیل بر ضعفشان است و این که دستشان از همه جا و از ملت‌های خود کوتاه است، لذا چاره‌‌ای جز پناه بردن به این سلاح‌ها ندارند و تجربه‌ی انقلاب ایران نشان داده که این سلاح‌ها هیچ کارایی نخواهد داشت إن شاء الله.


گفتگو با شبکه خبر سیما

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی ملت بزرگوار ایران در روز قدس که از یادگارهای بزرگ امام خمینی(رضوان الله تعالي عليه) است، به نظرم مهم‌ترین پیامی که برای اسرائیل و آمریکا دارد این است که عزم ملت ایران در مبارزه با اسرائیل، هر سال قوی‌تر می‌شود و این بسیار مسئله‌ی مهمی است.

برخلاف آنچه گاهی اوقات بعضی از افراد نادان فکر می‌کنند که مردم ما نسبت به مبارزه با اسرائیل ضعفی پیدا کرده‌‌اند، در حالی که راهپیمایی عظیم روز قدس نشان می‌‌دهد این چنین نیست، مردم ما مخصوصاً جوانان ما که نسل جدید انقلاب هستند، عزم‌شان بر مبارزه با اسرائیل هر سال بیشتر می‌شود.

پیام دیگر این راهپیمایی به قدرتهای مرتجع منطقه، مخصوصاً عربستان سعودی است. ما امروز خدا را شکر می‌کنیم اگر در چند سال گذشته عربستان در میان مسلمان‌ها اعتباری داشت، امروز به واسطه جنایتهایش در یمن و حمایت از جنایتکاران داعش و جبهه النصرة، اعتبارش را از دست داده و به اسرائیل پناه برده است.

همین امر دلیل بر این است که روز بروز دشمن در موضع ضعف بیشتری قرار می‌گیرد، سلاح‌های عجیبی را که در این اواخر خریده دلیل بر ضعف آنهاست که پایگاه‌های مردمی و فکری و دینی‌شان را از دست داده‌‌اند.

بحمدالله امروز شاهد آن هستیم که فکر امام و فکر انقلاب اسلامی و فکر جمهوری اسلامی روز بروز در دنیا رشد می‌کند.


برچسب ها :

روز قدس فاضل لنکراني مصاحبه راهپيمايي لنکراني نابودي اسرائيل قدس گفتگو راهپيمايي روز قدس