حوزه‌های علميه به شهادت چنين سربازانی افتخار می‌‌کنند

۲۲ آبان ۱۳۹۶

۱۷:۰۵

۱,۵۳۵

خلاصه خبر :
پيام تسليت حضرت‌ آيت الله حاج شيخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمين محمود تقی‌‌پور(رضوان الله عليه)
آخرین رویداد ها

«إِنَّ اللهَ اشْتَرى‏ مِنَ الْمُؤْمِنينَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ»

بار ديگر دست جنايتکار داعش و حاميان کافر مسلک او، درخت تناور و تنومندي از روحانيت را قطع و دوستان و ياران و همه آشنايان با او را در غم و اندوه فرو برد.

شهيد والامقام حجت الاسلام و المسلمين آقاي محمود تقی‌‌پور(رضوان الله عليه) از زمره طلاب و فضلايي بود که علم و دانش خويش را با مرکب شهادت و در ميدان جنگ و رشادت عجين ساخت و با هدف دفاع از اهلبيت(ع) و شيعه و نظام اسلامي به آنچه آرزو داشت رسيد.

ايشان از فضلاء جدي دروس خارج فقه و اصول بود که مباحث علمي را به صورت عميق و جدي دنبال مي‌نمود.
اين شهادت اگر چه براي ايشان عنايت خاص خداوندي است، اما براي فرزندان انقلاب و حوزه علميه خسارتي است بزرگ.

اينجانب نمي‌توانم شدت تأسف و اندوه خود را در از دست دادن اين عزيز بيان نمايم. هرگز فراموش نمي‌کنم که آخرين مرتبه که براي خداحافظي بعد از پايان درس با ايشان مواجه شدم چهره نوراني او گواه بر شهادت و لقاء الهي داشت. طوبي له و حسن مآب.

حوزه‌هاي علميه به شهادت چنين سربازاني افتخار مي‌کنند.

امروز فضلاء و اساتيد حوزه علميه قم و ساير حوزه‌ها به خود مي‌بالند که در متن حوزه انقلابي عزيزاني اين‌چنين مصمم آن هم در رده‌هاي بالايي از عمل و فضل حضور دارند.

اين شهادت را به محضر مبارک امام زمان(عجّل الله تعالي فرجه الشريف) و مراجع معظم خصوصا رهبري بزرگوار انقلاب و همه حوزويان و دوستان و نيز خانواده محترم و فرزندان عزيز ايشان تبريک و تسليت عرض مي‌نمايم.

از خداوند متعال استمداد مي‌نمايم که خاتمه عمر ما را شهادت در راه خويش قرار دهد، بحق محمد و آله الطاهرين صلوات الله عليهم أجمعين.

قم
محمدجواد فاضل لنکراني
96/8/22

برچسب ها :

فاضل لنکراني مدافع حرم شهيد مدافع حرم محمود تقي پور تقي پور طلبه شهيد طلبه مدافع حرم