بازنشر گفتگوی معظم له به مناسبت سالروز فاجعه اسفناک تخريب بارگاه ملکوتی ائمه بقيع(ع) توسط وهابيت پليد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۱:۱۰

۱,۵۶۴

خلاصه خبر :
توحید خالص واسلام ناب محمدی توسط شیعه به دنیا عرضه می‌‌شود / وهابیت سرسپرده کفار و مشرکین است
آخرین رویداد ها
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که هشتم شوال یادآور یکی از تلخ‌‌ترین روزهای تاریخ اسلام است، ابراز داشت: فاجعه تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع(علیهم السلام) به دست وهابیت، حقیقتاً مصیبت بزرگی است که سالروز وقوع آن را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام و شیعیان جهان تسلیت عرض می‌‌کنیم.

وی افزود: نباید چنین روزهایی از حافظه ها محو شود و همه مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی می‌‌بایست پی به عمق این فاجعه و توطئه ببرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که به لطف الهی در اثر مرور زمان حقیقت وهابیت بر همگان آشکارتر شده است، گفت از همان روزهای واقعه شوم تخریب بقیع نیز از سران وهابیت این زمزمه ها به گوش می‌‌رسيد که ما اگر بتوانیم؛ قبر مطهر نبیّ اکرم(ص) و حرم آن حضرت را نیز تخریب می‌‌کنیم و امروز این حقیقت آشکار شده که به وجود آمدن وهابیت، توسط استعمار انگلیس و سرویس‌‌های امنیتی غرب، نه فقط برای مقابله با شیعه، بلکه برای منهدم کردن اساس اسلام و از بین بردن همه مسلمین بوده است.

وهابیت امروز در طالبان و داعش ظهور و بروز یافته است

آیت الله فاضل اظهار داشت: با بررسی تطور تاریخی وهابیت مشاهده می‌‌کنیم که این فرقه باطل در طالبان ظهور و بروز یافت و امروز تجلی اش را در جنایات وحشیانه گروه داعش در منطقه می‌‌بینیم و امروز کسی شک ندارد که گروه داعش، گروهی است ضد اسلام که در مسیر اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی کار می‌‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وهابیت تکفیری و گروه داعش در آغاز با شعار توحید به میدان آمدند اما در مسیر مبارزه با اساس اسلام، ما شدیدترین مرحله نفاق را در این ها ملاحظه می‌‌کنیم به این معنی که از یکسو دم از توحید و مبارزه با شرک می‌‌زنند اما در عمل همه این ها غلام حلقه به گوش کفار و مشرکین هستند.

وهابیت سرسپرده کفار و مشرکین است

وی افزود: واقعاً جای سوال است که چطور یک انسان مسلمان، مدعی توحید است اما از سوی دیگر خودش را سرسپرده کفار و مخالفین اسلام قرار می‌‌دهد؛ حال آن که دستور اکید خدای متعال در قرآن به همه مسلمین این است که نباید کفار را به عنوان ولی و مسلط بر خود قرار دهید و ما به خوبی می‌‌دانیم که وهابیت اعم از مفتی ها و پیروان آن ها و عواملشان ، همگی بی واسطه یا با واسطه ، سرسپردگان کفار هستند و ما شواهد فراوانی در این باره در دست داریم.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: به عنوان مثال ما در قضیه حزب الله لبنان دیدیم که فتواهایی که از برخی مفتی های از خدا بی خبر آل سعود سعود صادر شد در مخالفت با گروه مقاومت اسلامی چگونه بود و امروز می‌‌بینیم که آخوندهای وهابی چگونه حمله آل سعود به یمن را توجیه شرعی می‌‌کنند و در این بین کودکان، زنان و افراد بیگناه زیادی آن هم در ماه رمضان که ماه حرام است به خاک و خون کشیده می‌‌شوند و این در حالی است که پشت تریبون ها در مسجدالحرام و دیگر جاها این جنایات را توجیه می‌‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه این ها نشان می‌‌دهد که وهابیت و گروه های تکفیری به واقع مخالف با اسلام هستند، هر چند ممکن است عده ای از آن ها به خاطر جهالت و نادانی به این وادی کشیده شده باشند اما به راستی چطور ممکن است که آخوند وهابی که مدعی مبارزه با شرک است امروز کاملاً در خدمت اهداف مشرکین قرار گیرد؟!

وی ادامه داد: این ها مصایبی بر اسلام وارد کرده اند اما هر چقدر زمان می‌‌گذرد، ارتباط وهابیت با کفر و شرک و افراد جنایتکار زمان حاضر ما روشن تر می‌‌شود و لذا امروز همه اهل منبر و دارای تریبون و اهل قلم باید این روز را زنده نگاه داشته و در مسیر بر ملا ساختن جنایات و افکار وهابیت قدم بردارند و هر چه بیشتر اذهان عمومی را به این مساله آگاهتر کنند.

توحید خالص واسلام ناب محمدی توسط شیعه به دنیا عرضه می‌‌شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما باید خدای متعال را شاکر باشیم که به برکت انقلاب اسلامی، حقیقت اسلام و شیعه که توحید خالص و اسلام ناب محمدی(ص) است به دنیا عرضه شده و با تمام تبلیغاتی که کفار و عمال آن ها در منطقه علیه ایران و مکتب اهل بیت(ع) صورت می‌‌دهند، روز به روز این مکتب گسترش بیشتری پیدا کرده و قلوب بیشتری در دنیا را مجذوب و شیفته خود می‌‌سازد.

آیت الله فاضل افزود: باید این نکته را به دنیا بگوییم که توحید خالص را باید در مکتب اهل بیت(ع) و در نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) و همچنین در عمل ائمه اطهار(ع) ببینید، چه آن که هیچ امام معصومی را در هیچ دوره تاریخی سراغ نداریم که دستش در دست ظالم باشد و او را تأیید کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: توحید خالص به انسان مسلمان می‌‌گوید که «لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا»؛ سوال ما این است که آیا علمای وهابی که البته ما حساب آن ها را از علمای محترم اهل سنت جدا می‌‌دانیم، امروز دستشان در دست کفار نیست؟

وی همچنین در خاتمه سخنان خود افزود: بنابر این معلوم می‌‌شود که این ها دروغ می‌‌گویند و موحد نیستند، بلکه اساساً توحید واقعی را قبول ندارند، چه آن که اصول و معیارهایی که قرآن کریم درباره توحید معرفی کرده همه اش تجلی در ائمه اطهار(ع) دارد.

تذکر: تاریخ این گفتگو، دوم مرداد 94 می‌‌باشد.


برچسب ها :

هشتم شوال فاضل لنکرانی تخريب قبور ائمه بقيع تخريب بقيع آیت الله فاضل لنکرانی وهابیت ائمه بقیع جنایات وهابیت