اسلام اروپا و غرب را فرا خواهد گرفت و این سنت الهی محقق خواهد شد

۰۶ آبان ۱۳۹۹

۱۲:۲۱

۱,۴۹۷

خلاصه خبر :
بیانات حضرت آيت الله فاضل لنکراني(دامت برکاته) در محکوميت حادثه ناگوار اهانت رئیس جمهور فرانسه به پيامبر اسلام(ص) [در درس خارج اصول]
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحيم

تأييد رئيس جمهور فرانسه بر اهانت کنندگان به پيامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) دشمنی آشکار وی با اسلام است.

اين حادثه ناگواري که اين روزها قلب همه مسلمين را جريحه‌دار کرده، حمايت رئيس جمهور فرانسه از اهانت کنندگان به پيامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) است.

در گذشته اين اهانت‌ها توسط بعضي از اشخاص يا روزنامه‌نگارها به بهانه آزادي بيان مطرح مي‌شد، البته همان وقت هم انسان‌هاي دقيق و فهيم، باورشان بر اين بود که اين حرکت شخصي نيست، اين يک حرکت تشکيلاتي و دولتي است، ولي آن افراد به عنوان شخص خودشان به اسلام و مقدسات اسلام اهانت مي‌کردند. به شخصيتي اهانت می‌‌کردند که در عالم نظيري براي او در ميان اولين و آخرين نيست.

اما دولت‌ها مي‌گفتند اينها اشخاص هستند و ما نمي‌توانيم کاري کنيم.

اما امروز رسماً و علناً خود دولت‌ها به ميدان آمده‌اند و رئيس جمهور فرانسه به صورت خيلي آشکار از اين اهانت کنندگان حمايت مي‌کند.

اين اتفاق در زماني رخ می‌‌دهد که مسئله هفته وحدت در ميان است، ايام ولادت با سعادت پيامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) است. اينها همه حساب شده است. درون تشکيلات امنيتي کفار و استکبار تمام اينها حساب شده است و اينها دارند نشان مي‌دهند که تمام اين دولت‌هاي اروپايي به اين مراکز امنيتي صهيونيزم مرتبط هستند.

امروز برخی از خود اين رؤسا، رئيس جمهور خبيث فرانسه رسماً از اهانت کنندگان به پيامبر اکرم(صلی الله عليه و آله) حمايت مي‌کند، آن هم زير لواي «آزادي بيان».

توهين، خصوصاً توهين به مقدسات، يک امر قبيح از نظر عقلاست. اهانت يک امري است که هم عقل و هم دين، همه او را تقبيح مي‌کنند.

واقعاً اين تعبيري که مسئولان ما براي اين شخص ذکر کردند که اين حرکت، ناشي از بي‌خردي و سستي عقل اوست، اين تعبير خيلي صحيحي است.

يک رئيس جمهور وقتي ضعف عقلي دارد، اينگونه حرفها را مي‌زند. البته کنار اين ضعف عقلي؛ خباثت و دشمني، هم وجود دارد. يعني کاملاً نشان مي‌دهد که اينها دشمن اسلام، پيامبر(صلي الله عليه و آله) و مسلمين هستند.

امروز همه مسلمانان در عالم به خوبي بايد به اين مسئله پي ببرند که اسرائيل و اذناب اسرائيل -که اين رؤساي کشورهاي اروپايي از اذناب اسرائيل هستند- اينها دشمن اسلام و مسلمين هستند، اينها بناي بر برخورد با اسلام و مسلمين دارند. البته اينها نگرانند، اينها در اضطراب قرار گرفته‌‌اند، چون اسلام رو به رشد است.

خودشان اعلام کردند در سال 2050 در همين فرانسه يک سوم از مردم، مسلمان خواهند بود. گمان مي‌کنند که با اينگونه حرکات مذبوحانه مي‌توانند جلوي رشد اسلام و جلوي رشد حقيقت را بگيرند. اما بايد به آنها گفت اين حرکات شما سبب مي‌شود که قبل از 2050، اسلام، اروپا و غرب را بگيرد و ما چنين اميدي را داريم و بدانند اين محقق خواهد شد، بدانند که اين سنت الهي محقق خواهد شد که اسلام آرام آرام فراگير شود و عالم را فرا بگيرد.

«يريدُونَ لِيطفِئوا نُورَ اللهِ بافواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمَّ نُورهِ» خداوند وعده داده است که نور خودش و نور اسلام عزيز را جهاني مي‌کند.

در هر صورت ما به سهم خودمان اولاً از مسلمين غيور دنيا که به خيابان‌ها ريختند، فرياد زدند و محکوم کردند واقعاً تشکر مي‌کنيم.

ثانياً اين کار را تقبيح مي‌کنيم و دولت ما بايد رسماً به آنها بگويد که چنين حرفي اعلام دشمني با ماست، نه اينکه حالا يک اهانتي شده و بايد محکوم شود، اين را بايد به عنوان دشمني قرار دهند. غير از اين عنوان، عنوان ديگري ندارد.

از مسئولين نظام جمهوري اسلامي، خصوصاً مسئولين وزارت خارجه انتظار داريم که برخورد خيلي قوي کنند.

ايران بايد در خط مقدم چنين حرکت‌هايي باشد. ايران به برکت نظام جمهوري اسلامي بايد در خط مقدم دفاع از اسلام در همه نقاط دنيا باشد.

حوزه‌هاي علميه، فضلا، همه قطعاً قلوبشان از اين اهانت جريحه‌دار شده و آرام نخواهند نشست و اميدواريم که اينها سبب شود که ملت‌هاي غير مسلمان بيشتر به اسلام توجه کنند و هر چه تعداد مسلمان‌ها در عالم زيادتر شود، شکست دشمنان اسلام آشکارتر مي‌شود إن شاء الله.

والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته



برچسب ها :

فاضل لنکرانی آیت الله فاضل لنکرانی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پيامبر اسلام(ص) رئیس جمهور فرانسه پيامبر اسلام(ص) اهانت به پيامبر اسلام(ص) محکوميت حادثه ناگوار اهانت رئیس جمهور فرانسه به پيامبر اسلام(ص)