مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی

۱۶ خرداد ۱۴۰۰

۱۳:۵۸

۶۹۱

خلاصه خبر :
مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور آیت‌الله فاضل لنکرانی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و انقلابی قم در حسینیه دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.
آخرین رویداد ها

مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امروز چهاردهم خرداد با حضور آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و انقلابی قم در حسینیه دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، حجة الاسلام‌ و المسلمین حسینی قمی طی سخنانی با احادیث متعددی نسبت به توجه عمیق امام صادق(ع) به رفتار اصحاب و لزوم توجه آنان به خدمت به مردم اظهار داشت: امام خمینی(ره) از شاگردان مکتب امام صادق(علیه السلام) برای إحیای دین اسلام و راه اهل‌بیت(ع) و هدایت و خدمت به مردم قیام کرد.

وی ادامه داد: ایشان از همان آغاز مبارزات خودشان از سال 42 تا سال 57 هدفشان تنها رضای خداوند و تشکیل حکومتی بود که فرامین خداوند متعال و اهل‌بیت(ع) در آن اجرایی شود.

حجة الاسلام‌ و المسلمین حسینی قمی در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) نیز بیان داشت: بعد از 14 قرن ایشان به‌ عنوان یک فقیه برای خدا قدم برمی‌دارد و قیام لله می‌کند و نظام اسلامی را تشکیل می‌دهد.

وی تأکید کرد: این نظام، امانتی در دست من و شما است و امیدوارم این امانت را همان‌طور که امام انتظار داشتند حفظ کنیم.

تصاویری از این مراسم


برچسب ها :

فاضل لنکرانی سالگرد رحلت امام خميني امام خمینی(ره) سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دفتر آیت الله فاضل لنکرانی