پیام تسلیت علمای حوزه و مقامات سیاسی به مناسبت رحلت متعلقه‌‌ی آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره)

۲۴ آذر ۱۴۰۰

۱۳:۲۴

۷۸۱

خلاصه خبر :
برخی علمای حوزه علمیه و مقامات سیاسی در پیامهایی، رحلت والده مکرمه حضرت آیت الله فاضل لنکرانی را تسلیت گفتند.
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
جناب مستطاب آیت الله آقای حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دام عزه العالی)
سلام علیکم بما صبرتم
خبر فقدان بانوی صالحه سلالة السادات والده مکرمه‌‌تان موجب تاسف و تألم گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، درگذشت آن بانوی پارسا را، که در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی و در کنار مرجع عالیقدر رنج ها تحمل نمود، به جنابعالی و بیت مکرم مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) و اخوان معزز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده و مرجع فقید، علو درجات و روح و رضوان ربوبی و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت آیت‌الله‌ آقای‌ حاج‌ شیخ‌ جواد فاضل‌ لنکرانی‌ (دامت برکاته)
عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
سلام علیکم
درگذشت‌ والده ماجده حضرتعالی بانوی‌ مکرمه‌، متعلقه‌ی‌ مرحوم‌ آیت‌الله‌العظمی‌ حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی‌ (اعلی‌ الله‌ مقامه‌) را به‌ جنابعالی‌، دیگر فرزندان و بازماندگان محترم آن بیت شریف تسلیت‌ عرض‌ می‌کنم‌، خداوندجل وعلا ایشان را با صدیقه طاهره (سلام الله علیها) محشور بفرماید ان شاءالله.
از خداوند متعال‌ رحمت‌ واسعه‌ و مغفرت‌ الهی‌ را برای‌ آن فقیده سعیده و صبر و تسلّا و اجر الهی برای جنابعالی مسالت دارم.
روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
(پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)

بسمه تعالی
برادر گرانقدر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی
درگذشت والده‌‌ی مکرمه، آن بانوی مومنه و پرهیزگار را به حضرتعالی تسلیت عرض می‌‌کنم و از پروردگار متعال برای آن مرحومه و ابوی بزرگوارتان علو درجات و برای بازماندگان بیت مکرم حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، صبر جزیل مسئلت دارم.
امیرسرلشگرموسوی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

بسم الله الرحمن الرحیم
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت توفیقاته)
سلام علیکم بما صبرتم
خبر درگذشت والده گرامی‌‌تان موجب تأثر و تأسف گردید.
از ایزد منان خواستارم که با رحمت عظیم خود روح پاک آن مرحومه را در خلدبرین میهمان رستگاران کند.
با ابراز همدردی و عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده محترم، از خداوند متعال برای آن شادروان مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
احمد وحیدی [وزیر کشور]

بسم الله الرحمن الرحیم
 انالله و انا الیه راجعون
محضر آیت الله جناب آقای محمد جواد فاضل لنکرانی
سلام علیکم
رحلت والده ماجده جنابعالی حاجیه خانم لاجوردی همسر مرجع عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی مورد تاسف و تاثر فراوان اینجانب گردید.
در آستانه رحلت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، از درگاه حضرت احدیت برای آن بانوی مؤمنه رحمت واسعه و برای جنابعالی و این بیت شریف صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.
دکتر بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت

بسمه تعالی
حضرت آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی (دامت برکاته)
درگذشت والده بزرگوارتان، بانوی مومنه و نیکوکار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم لاجوردی را به جنابعالی و بیت شریف زعیم عالیقدر و مرجع فقید جهان تشیع، مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) صمیمانه تسلیت می‌‌گویم.
از درگاه ایزد متعال برای آن فقیده سعیده که در آستانه شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت، علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر مسالت دارم.
محمدمهدی اسماعیلی
[وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی]

بسمه تعالی
إنالله و إنا إلیه راجعون
حضرت آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
درگذشت والده مکرمه و همسر مرجع فقید و عالیقدر مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) موجب تأسف و تأثر گردید.
اینجانب درگذشت آن بانوی مؤمنه را به جنابعالی، فرزندان آن مرحومه و بیت معظم تسلیت عرض و برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و سایر وابستگان اجر جمیل و صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
دکتر علی اکبر ولایتی

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دام عزه العالی)
سلام علیکم بما صبرتم؛
درگذشت بانوی علویه و والده مکرمه، مرحومه حاجیه خانم لاجوردی، متعلقه استاد بزرگوار ما مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی(رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.
آن فقیده سعیده، عمر خود را در کنار آن مرجع عالیقدر در خدمت به اسلام و انقلاب صرف کرد و فرزندان برومندی را نیز در دامان خود تربیت نمود.
در این ایام که متعلق به مادر سادات است، از درگاه الهی رحمت واسعه و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره(س) و علو درجات را برای والد معظم مسألت می‌نمایم.
برای جنابعالی و همه وابستگان بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) نیز صبر و سلوان آرزومندم.
وإنا لله وإنا إلیه راجعون
رضا رمضانی
[دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)]
۲۴ آذر ۱۴۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون
حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دام عزه)
سلام علیکم؛
درگذشت والده مکرمه و بانوی مؤمنه، سرکار حاجیه خانم لاجوردی را خدمت جنابعالی تسلیت عرض می‌کنم.
آن مادر گرامی که سالیان متمادی، یار و همراه و معاضد فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) بود در ثواب خدمات ایشان به فقه و فرهنگ اهل‌بیت(علیهم السلام) شریک است؛ همانگونه که فعالیت‌های علمی و دینی جنابعالی، باقیات صالحات والدین مکرّمین خواهد بود.
در روز شهادت مادر سادات حضرت فاطمه زهراء(سلام الله علیها) از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، حشر با اجداد طاهرینش و برای شما و همه بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.
محمدحسن اختری
رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌ السلام)
۲۷ آذر ۱۴۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه سلالة السادات مرحومه حاجیه خانم لاجوردی متعلقه مرجع عظیم الشأن جهان تشیع مرحوم حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(رضوان الله تعالی علیه) که در ایام عزا و شهادت مادرش حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) دعوت حق را لبیک گفت را به بیت آن مرجع فقید خصوصا استاد معظم حضرت آیت الله حاج آقا جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) و اخوان مکرم و خانواده محترم لاجوردی تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه و غفران الهی را جهت آن مرحومه و صبر جمیل را جهت بستگان از خداوند متعال خواستارم.
عبدالکریم بهجت پور
مدیر حوزه های علمیه خواهران

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دام عزه)
درگذشت مادر بزرگوارتان، همسر مکرمه مرجعیت تشیع مرحوم حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس الله سرهما) را محضر حضرتعالی و سایر بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض کرده، طول عمر با عزت شما و رضوان الهی به همراه علو درجات این دو بزرگوار را از خداوند متعال خواستارم.
سیده زهره برقعی
مدیر جامعه الزهراء(سلام الله علیها)

بسمه تعالی
إنالله و إنا إلیه راجعون
حضرت آیت الله حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
درگذشت والده مکرمه و مؤمنه، متعلقه مرجع فقید عظیم الشأن مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(رحمت الله علیهما) موجب تأسف و تأثر گردید.
این ضایعه مؤلمه را محضر جنابعالی، فرزندان آن مرحومه و خاندان مکرم فاضل تسلیت عرض می کنم و برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و سایر وابستگان اجر و صبر را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله جناب حاج آقا محمدجواد فاضل
درگذشت بانوی بافضیلت و بزرگوار سرکار والده ماجده را صمیمانه به جنابعالی و همه بستگان عزادار تسلیت عرض می کنم و با آرزوی علو درجات، برای والد مکرم حضرت آیت الله العظمی حاج آقا محمد فاضل(رضوان الله علیه) از پیشگاه حضرت حق برای والده فقیده سعیده اجر جزیل و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز، سلامتی و صبر و اجر مسألت می کنم.
ایام عزت مستدام
سید محمد خاتمی
۲۴/ ۹ /۱۴۰۰

انالله و اناالیه راجعون
در آستانه ايام شهادت جانسوز ام ابيها حضرت فاطمه زهرا(سلام الله عليها)، خبر درگذشت حاجيه خانم لاجوردي همسر مكرمه مرجع فقيد جهان تشيع حضرت آيت الله العظمی فاضل لنكرانی(ره) موجب تأسف و تأثر گرديد.
اينجانب اين ضايعه را به بيوت ارجمند داغديده و فرزندان گرامي اين مادر مكرمه به ويژه عالم جليل القدر آيت الله حاج شيخ محمد جواد فاضل لنكراني(زيد عزه) تسليت عرض نموده و از محضر خداوند سبحان، علو درجات و رحمت واسعه الهي براي آن بانوي متقي و صبر و تندرستي براي بازماندگان معزز مسألت دارم.
 سيد محمد تقي شاهچراغي[استاندار قم]

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
سلام علیکم
مصیبت وارده درگذشت بانوی متدینه، والده مکرمه  را محضر حضرتعالی که از باقیات صالحات ایشان می‌باشید و همچنین برادران و خواهر گرامی و بیت مرجعیت عظما تسلیت عرض می‌نمایم.
خداوند مهربان آن بانوی متدینه را در آستانه سالروز ایام  فاطمیه با صدیقه طاهره(سلام الله علیها) محشور و بهشت برین و هم‌نشینی با اولیای کرام را پاداش زحمات آن مرحومه قرار دهد.
دکتر حسینعلی شهریاری
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور
۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله جناب آقای حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
در گذشت والده مکرمه حضرت عالی را تسلیت گفته، در ایام حزن و اندوه حضرت فاطمه(س) برای آن بانوی صالحه و پرهیزگار علو درجات و رضوان الهی و حشر صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مسئلت نموده و برای جنابعالی و بیت معزز مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (قدس سره) صبر و اجر خواستارم.
محمد حسین موسی پور
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر شریف آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
درگذشت والده مکرمه حضرتعالی و همسر فقیده مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) را به شما و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن بانوی صالحه و با فضیلت رحمت و مغفرت واسعه و برای فرزندان و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌‌نمایم.
احمد امیرآبادی فراهانی
نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
حضرت آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی
خبر درگذشت والده مکرمه حضرتعالی و همسر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی سلاله سادات حاجیه خانم لاجوردی در ایام عزای فاطمه زهرا (س)، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
بی شک زحمات و خدمات ارزشمند این بانوی گرامی که عمر خود را در همراهی آن مرجع بزرگ در خدمت به اسلام و انقلاب و تربیت فرزندانی عالم و شایسته چون حضرتعالی صرف نمودند ذخیره‌ اخروی ارزشمندی برای ایشان خواهد بود.
ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به حضرتعالی و بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و غفران الهی و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره (س) و برای بازماندگان طول عمر، توفیق طاعت و بندگی و رضا به تقدیر الهی را مسالت دارم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

بسمه تعالی
حضرت آیت الله آقای حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
درگذشت والده مکرمه‌‌تان، همسر مرجع مکرم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) را خدمت جنابعالی و اخوان مکرم و همه بستگان به آن بیت محترم تسلیت عرض می‌‌نمایم.
خدای متعال آن فقیده سعیده را با اولیاء صالحین خود محشور گرداند و به داغدیدگان صبر و اجر عنایت فرماید.
سید حسن خمینی

إنا لله و إنا إلیه راجعون
استاد معظم و بزرگوار، ریاست محترم مرکز فقهی، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
رحلت حاجیه خانم لاجوردی والده مؤمنه و پرهیزگار حضرتعالی، متعلقه مکرمه مرجع فقید، حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) را تسلیت عرض می‌‌نماییم.
از خداوند متعال برای روح آن مرجع عالیقدر و متعلقه ایشان(رحمهما الله) علو درجات و برای همه بازماندگان، بیت مکرم و به ویژه حضرتعالی صبر و اجر مسألت می‌‌نماییم.
خداوند متعال وجود پر برکت حضرتعالی را که خلف شایسته آن مرجع عظیم الشأن می‌‌باشید، برای حوزه‌‌های علمیه و ترویج مذهب حقه شیعه مستدام بدارد.
مدیریت، معاون پزوهش و معاونت آموزش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

بسم الله الرحمن الرحیم
ریاست محترم مرکز فقهی
حضرت آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی
بدینوسیله رحلت حاجیه خانم لاجوردی، والده مؤمنه و پرهیزکار حضرتعالی، متعلقه مکرمه مرجع فقيد حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی را تسلیت عرض می‌‌نماییم.
از خداوند متعال برای روح مرجع عالیقدر و متعلقه ایشان علو درجات و برای همه بازماندگان بیت مکرم بویژه حضرتعالی صبر و اجر مسئلت می‌‌نماییم.
خداوند متعال وجود پربرکت حضرتعالی را که خلف شایسته آن مرجع فرزانه می‌‌باشید برای حوزه‌‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) مستدام بدارد.
حوزه علمیه رسالت کابل
دفتر حضرت آیت الله صالحی
پانزدهم ربیع الاول ۱۴۴۳

بسمه تعالی
هوالغفور
حضرت آیت الله حاج شیخ جواد آقا  فاضل لنکرانی(دام توفیقه)
سلام علیکم
رحلت والده مکرمه را به حضرتعالی و خاندان مکرم مرحوم حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(طاب ثراه) تسلیت عرض می کنیم.
برای آن بانوی مؤمنه متقیه و والد معظم، غفران و رحمت بیکران الهی و حشر با اولیاء و علو درجات و برای شما و اخوان و سایر بستگان اجر و صبر، سلامتی و توفیقات بیشتر طلب می کنیم.
انه مجیب الدعوات
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز
مصطفی پور محمدی
25 آذر ۱۴۰۰

بسمه تعالی
حضرت حجت الاسلام و الملسمين جناب آقای شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت افاضاته)
سلام علیکم
درگذشت والده مکرمه، متعلقه مرحوم حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(اعلى الله مقامه الشریف) موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آن مرحومه به جنابعالی و تمامی بازماندگان، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقیده سعیده و والد مکرم علو درجات و مستطابعالی و بازماندگان آن مرحومه صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌‌نمایم.
سید مرتضی بختیاری
[رئیس کمیته امداد امام خمینی(قده)]

بسمه تعالی
حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
سلام علیکم
با تأثر و تأسف درگذشت والده مکرمه، متعلقه مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) را به حضرتعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌‌نمایم.
از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
سید جمال الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌‌های علمیه

بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا الیه راجعون
در ایام عزای حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، بانوی مکرمه متعلقه حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(رضوان الله تعالی علیه) به لقاء الله شتافت.
این بانوی مؤمنه همواره یار و همراه مرجع بزرگ حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) بوده و در مبارزه علیه رژیم طاغوت و در تبعید، سختی های زیادی را تحمل و در خدمت اسلام وانقلاب بود.
مجمع فضلاء و مدرسین قمی حوزه علمیه قم، این مصیبت را به حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)، اخوان معظم و بیت مکرم تسلیت گفته، علو درجات برای آن مرحومه و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت دارد.
مجمع فضلاء و مدرسین قمی حوزه علمیه قم

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
محضر شریف حضرت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
سلام علیکم و رحمة الله
مصیبت وارده (وفات مادرتان، بانویی محترم، مکرم و دارای حیات با برکت) را محضر شما که از باقیات صالحات ایشان هستید، برادران و خواهر گرامی، خانواده و بیت مرجعیت عظمی تسلیت عرض میکنم.
خداوند کریم ایشان را در ایام پرغم فاطمیه با صدیقه طاهره(سلام الله علیها)محشور بفرماید و بهشت برین را مزد عمری از زحمت بزرگ ایشان قرار دهد.
ابوالقاسم علیدوست
۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی

بسمه تعالی
إنا لله و إنا إلیه راجعون
حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دام عزه)
درگذشت والده مکرمه؛ سلالةالسادات؛ متعلقه مرجعیت فقید شیعه مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) را به حضرت مستطاب عالی و اخوان محترم و بیت معظم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسألت دارم که ایشان را با جده اش حضرت فاطمة الزهراء(سلام الله علیها) محشور نماید و برای حضرتعالی و خاندان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانم.
 حوزه علمیه اراک-محمد قاضی زاده

بسمه تعالی
استاد مکرم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
با اهداء سلام و تحیت؛
در گذشت سرکار والده ماجده(رحمت الله تعالی علیها) را به حضور جنابعالی و اخوان مکرم و همه اصحاب مصیبت، صمیمانه تسلیت عرض می‌‌کنم
و برای آن بانوی مکرمه و نیز والد راحل و مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره الشریف) درجات و حشر با حضرات اولیاء معصومین(علیهم السلام) و برای خاندان مصاب خصوصاً جنابعالی، صبر و اجر جزیل و مزید سلامت و سعادت مسئلت می‍‌‌نمایم.
با احترام
محمد حسن مظاهری
(رئیس دفتر حضرت آیة الله العظمی حاج شیخ حسین مظاهری)
24/ 9/ 1400

بسمه تعالی
محضر مبارک حضرت آیت الله آقای حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
رحلت والده مکرمه، بانوی مؤمنه، متعلقه مرجع فقید عظیم الشان مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(رحمت الله علیهما) در آستانه ایام فاطمیه و شهادت أم الأئمة صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) موجب تأسف و تأثر گردید.
این ضایعه مولمه را خدمت جنابعالی و بیت رفیع فقاهت و مرجعیت تسلیت عرض نموده و برای آن مادر بزرگوار آرامش ابدی و رحمت واسعه الهی و برای حضرتعالی و سایر وابستگان اجر صابران را از خداوند بزرگ خواستارم.
نماینده تام‌الاختیار و مدیر دفتر آیت‌الله العظمی شیح محمد یعقوبی
الحاج الشیخ قیس الطائی
قم- آذرماه ۱۴۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
جناب مستطاب آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني(دامت بركاته)
سلام عليكم؛
با احترام بدين وسيله درگذشت والده ماجده را به جنابعالي و ديگر بازماندگان آن مرحومه تسليت عرض نموده و صبر و تسلي و اجر الهي را براي آن فقيه عالي مقام و رحمت و مغفرت پروردگار را براي آن مرحومه مسألت مي‌‌نمايم.
سيد حسن وحدتي شبيري
مدير مدرسه عالي فقاهت عالم آل محمد(عليه السلام)

انّا للّه و انا الیه راجعون
استاد بزرگوار حضرت آیت محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
خبر رحلت همسر مکرمه بزرگ مرجع عالیقدر انقلابی جهان تشیع آیت الله العظمی فاضل لنکرانی و مادر بزرگوارتان بسیار ناگوار و ناراحت کننده بود.    
با نهایت احترام مراتب تالم و تسلیت خود را به مناسبت رحلت والده ماجده  خدمت شما استاد بزرگوار و بزرگ خاندان لنکرانی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن فقيده سعيده، غفران و رحمت واسعه الهی، علوّ درجات و در این ماه عظیم حشرش را با عصاره خلقت خداوند، مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) و برای جمیع بازماندگان و وابستگان سلامتی و مزید توفیقات و صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
عاشت سعیداً و ماتت سعیداً
ارادتمندتان/ عزیزی هفته نامه افق حوزه

بسم لله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی (دامت برکاته)
سلام علیکم و رحمت الله
رحلت والده مکرمه را محضر حضرتعالی و بیت مرجعیت تسلیت عرض می نماییم، همنشینی با بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها را انشاء الله خداوند مزد زحمات بزرگ ایشان در همراهی با مرجع فقید قرار دهد. تغمدها الله سبحانه و تعالی بواسع رحمته وحشرها مع موالیها الطاهرین عليهم السلام.
 مدیریت، اساتید، پرسنل و طلاب مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
حضرت آیه الله جناب آقای حاج شیخ محمدجواد فاضل (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
بدینوسیله درگذشت خادمه الزهراء، موالی اهل البیت، مادر گرامی را خدمت حضرتعالی، اخوان محترم و کلیه بستگان تسلیت عرض میکنم.
برای آن مرحوم غفران الهی، علو درجات، حشر با اهل البیت و برای حضرتعالی و کلیه بازماندگان صلوات ربانی، صبر و اجر جمیل از خداوند متعال خواستارم.
محمود عبداللهی

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
سرورارجمندو استاد گرانمایه حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دام‌عزه)
باسلام، در آستانه‌ی ایام غمبار فاطمیه(س)، مصیبت جانسوز فقدان والده‌ی مکرمه‌اتان را که بانوئی عفیفه و ولائی بود و عمری را به سلامت ایمان و عشق به اهل بیت(علیهم السلام) سپری نمود و افتخار همراهی با مرجعیت و تربیت فرزند‌ِان شایسته‌ای مثل حضرتعالی، از جمله‌ی حسناتشان شمرده میشود از صمیم قلب تسلیت عرض نموده، از بارگاه ربوبی برای ایشان رحمت و مغفرت‌ و حشر با اولیای الهی، و برای حضرتعالی، برادران بزرگوار، خواهر گرامی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل‌ مسئلت می‌نمایم.
ما را درغم خود شریک بدانید و عرض تسلیت ما را به همه‌ی وابستگان ابلاغ بفرمائید.
قم. سیدمحمد واعظ‌ موسوی

إنا لله و إنا إلیه راجعون
حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
ریاست محترم مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)
سلام علیکم
ضایعه مؤلمه درگذشت والده مؤمنه، متدینه و مکرمه حضرت‌‌عالی و متعلقه مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی(رحمة الله علیه) را به حضرت مستطاب عالی، بیت شریف و جمیع داغدیدگان تسلیت و تعزیت عرض می‌‌نمایم.
حشر با اولیای معصومین(علیهم السلام) و رحمت و مغفرت برای آن مرحومه مغفوره و سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل برای آن بزرگوار مسألت دارم.
أبقاکم الله إن شاء الله
سید علیرضا تکیه‌‌ای
مسئول ستاد مرکز اعتکاف و رئیس جشنواره بین المللی

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
محضر مبارک استاد بزرگوارم حضرت آیت الله حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
سلام علیکم و رحمة الله
خبر درگذشت والده مؤمنه و پرهیزکار حضرتعالی همسر مکرمه مرجع فقیدحضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) موجب تاسف وتاثر شد
مصیبت وارده را محضر شما استاد بزرگوارکه از باقیات صالحات ایشان هستید، تسلیت عرض میکنم.
از خداوند متعال مسئلت دارم ایشان را که همچون مرجع عظیم الشأن در ایام فاطمیه به ملکوت اعلی پیوستند با حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) محشور بفرماید و به تمامی بازماندگان بویژه حضرتعالی صبر واجر عنایت فرماید و إن شاء االله وجود پر برکت حضرتعالی را که خلف شایسته آن مرجع عظیم الشأن می‌‌باشید برای حوزه های علمیه و ترویج مذهب حقه تشیع مستدام بدارد.
شاگرد و ارادتمند شما: داودنمازی

بسم الله الرحمن الرحيم
حضرت مستطاب آية الله آقای حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دام ظله)
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبى الدار
خبر ارتحال والده‌‌ی ماجده، حاجیه خانم لاجوردی(رحمة الله عليها) متعلقه‌‌ی استاد معظم، مرجع عالیقدر، حضرت آية الله العظمی آقای حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی(قدس سره) واصل و موجب تأثر و اندوه گردید.
ضمن عرض تسلیت، از ذات احدیت برای آن فقیده سعیده، رحمت و مغفرت و عفو الهی و برای جنابعالی و سایر اخوان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و صحت و سلامتی در زیر سایه ی بلند پایه ی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مسألت می‌‌نمایم.
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
۲4 آذر ۱4۰۰، اصفهان - هادی نجفی

بسمه تعالی
حضرت آیت الله حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دام عزه)
درگذشت والده ماجده‌‌تان ‌وهمسر مکرمه مرجع عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(رحمة الله علیه) را به جنابعالی، اخوان گرامی و سایر بستگان محترم تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت و برای عموم بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.
محمد علی انصاری، مجید انصاری و حمید انصاری

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی (دامت برکاته)
مصیبت درگذشت والده ماجده تان را خدمت شما و برادران گرامی و خواهر محترمه تان و اعضای محترم بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی رحمة الله علیه تسلیت عرض می نمایم.
خداوند کریم ایشان را در ایام پرغم فاطمیه با صدیقه طاهره سلام الله علیها محشور بفرماید و بهشت برین را مزد عمری از زحمت بزرگ ایشان قرار دهد.
قم المقدسة
مرتضی اشراقی

بسم الله الرحمن الرحیم
سرور مکرم استاد معظم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی(مد ظله العالی)
کمترین اجر عشق و محبت وافر بیت شریف مرجعیت و فقاهت فاضل لنکرانی به ائمه اطهار(علیهم السلام) لا سیما صدیقه شهیده(روحی‌فداها)، این است که زعیم معظم شیعیان و همسر مکرم ایشان در ایام شهادت امّ النبوة و الامامة(علیهاالسلام) به دیدار معبود خویش شتافته و با اولیای او محشور شوند و این نشان صدقی است از این پیوند عمیق و مزد آن
هنیئاًلهما
برای حضرتعالی و سایر آقازادگان مکرم و بیت شریف صبر جمیل و عمر با عزت را از خداوند سبحان خواستارم.
شاگرد و ارادتمند
محیی‌الدین آزادمنش اصفهانی

بسم الله الرحمٰن الرحيم
إنا لِلَّهِ وإنا إليهِ راجِعُون
في أيام عزاء استشهاد ابنة نبي الإسلام الكريم فاطمة الزهراء سلام الله عليها تلقينا خبر وفاة السيدة الفاضلة زوجة المرحوم آية الله العظمىٰ الشیخ محمد الفاضل اللنكراني رضوان الله تعالىٰ عليهما و تكون المرحومة من سلالة السادات حجية لاجوردي قدس الله نفسها الزکیه حيث قد قضت عمرها بمرافقة المرجع الكبير الدینی في خدمة الإسلام و الثورة الأسلامية في ايران قد أنتقلت إلى رحمة الله تعالىٰ و نسأل الله أن يرحمها برحمته الواسعة و حشرها الله مع من ولاها من آل بیت محمد صلی الله علیه و علی آله اجمعین الذین اذهب الله عنهم الرجس و طهرهم تطهیرا.
و بمناسبة هذا الحدث المؤسف، أقدم التعازي للإمام الزمان عجل الله تعالی فرجه الله الشريف و أبنائها الكرام و غيرهم من عائلة نبيلة و جلیلة من بیت فاضل اللنكراني ولا سيما آية الله الاستاذ الحاج الشيخ محمد جواد الفاضل اللنكراني حفظه الله تعالی و اعلی الله مقامه الشريف و نسأل الله العلي القدير بقاء حياته الكريمة دام ظله الوارف لخدمة الحوزات العلمیه و أن يطول أمده دامت برکاته الشریف بالتوفيق والصحة. بمنه و کرمه.
الحوزه العلمیه بقم المقدسه
محمد حسن الدانش الشیرازی

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله شیخ جواد فاضل لنکرانی
سلام علیکم
با تحیات، درگذشت بانوی مکرمه والده جلیله القدر را خدمتتان تسلیت عرض میکنم. آن سلاله زهرای مرضیه سلام الله علیها در دوران مبارزه و پس از انقلاب اسلامی در کنار مرجع عالیقدر شیعه مجدانه تلاش کرده و در خدمت رسانی به مستضعفان و نیازمندان و نیز پیشرفت امور نقش موثری داشته اند.
خدای منان به حضرتعالی صبر و موفقیت در اعزاز اسلام و تشیع و نظام مقدس اسلامی عنایت کند.
ارادتمندتان: محمد مهدی محققی

انا لله وانا الیه راجعون
جناب استاد حضرت آیه الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی؛
درگذشت بانوی بافضلیت والده مکرمه را که مقارن با ایام شهادت صدیقیه شهیده حضرت زهرا(سلام الله علیها) شده است خدمت حضرتعالی واخوان مکرم تسلیت عرض می کنم.
غفران الهی، علو مرتبه، وحشر با حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را برای مرحومه از حق تعالی مسلئت می نمایم.
سیدمحمد تقی قادری


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
استاد ارجمند حضرت آیه الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
درگذشت والده ماجده؛ سرکار خانم لاجوردی، همسر محترمه مرحوم آیة الله العظمی فاضل لنکرانی(رحمة الله علیه) همزمان با عزای فاطمیه موجب تاثر و تاسف فراوان شد.
اینجانب ضمن تسلیت به بیت آن مرحوم بخصوص حضرتعالی که از مراجع جوان و بالنده حوزه علمیه قم هستید، از خداوند منّان برای مادر بزرگوارتان حشر با حضرت زهرا(سلام الله علیها) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
شیخ علی اکبر صفرپور
شاگرد شما و دبیر آموزش و پرورش


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
محضر مبارک شیخ استادبزرگوارم حضرت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
سلام علیکم و رحمة الله
احتراما با شنیدن خبر درگذشت والده مکرمه تان و عزادار شدنتان متاثر شدم.
مصیبت وارده را محضر شما که از باقیات صالحات ایشان هستید، برادران و خواهر گرامی، خانواده و بیت مرجعیت عظیم الشان جهان تشيع، تسلیت عرض میکنم.
از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای جنابعالی و سایر داغدیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
خداوند کریم ایشان را در ایام پرغم فاطمیه با صدیقه طاهره(سلام الله علیها) محشور بفرماید و بهشت برین را مزد عمری از زحمت بزرگ ایشان قرار دهد.
شاگردکوچک شما: رضا حیدرپور
۲۳آذر ماه ۱۴۰۰هجری شمسی

انا لله و انا الیه راجعون
محضر مبارک حضرت آیت الله حاج شیخ جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته)؛
سلام علیکم
درگذشت والده مؤمنه وپرهیزکار حضرتعالی و همسر مکرمه مرجع فقیدحضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره)
 را به جنابعالی و اخوان مکرمتان  به خصوص حاج احمد آقا تسلیت عرض می نماییم.
ازخداوند متعال مسئلت دارم  ایشان  را که همچون مرجع عظیم الشان  در ایام فاطمیه به ملکوت اعلی پیوستند با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها محشور بفرماید و به تمامی بازماندگان بویژه حضرتعالی صبر واجر عنایت فرماید و انشاالله وجود پربرکت  شما راکه خلف شایسته آن مرجع عظیم الشان میباشید برای  حوزه های علمیه  مستدام بدارد.
شاگرد وارادتمندشما: حسین عرب پور

انا لله و انا الیه راجعون
خیر گرانقدر؛ جناب آقای حاج احمد فاضل
درگذشت والده گرامی، همسر مرجع عظیم الشأن جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی را به جنابعالی که از خیرین گرانقدر بوده و در امر تاسیس و بنای دبیرستان دخترانه نفیسه فاضلی ناحیه ۲ تلاش بی دریغ نمودید و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌‌نماییم و برای آن مرحومه مغفوره طلب غفران الهی را مسئلت می نماییم.
خداوند در این شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) روح ایشان را با حضرت صدیقه کبری(علیها سلام) محشور بگرداند.
رضا رکن آبادی
ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۲ قم

إنا لله و إنا إلیه راجعون
سرور ارجمند و خیر محترم جناب آقای حاج احمد فاضل لنکرانی
مصیبت درگذشت والده محترم حضرتعالی و همسر مکرمه حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) را خدمت شما، خانواده محترم و بیت معظم آن مرحومه مغفوره تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن بانوی صالحه و پرهیزگار علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌‌نمایم.
ارادتمند: محمد هادی امینی
کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان ناحیه2




برچسب ها :

پیام تسلیت فاضل لنکرانی حاجیه خانم لاجوردی رحلت والده آیت الله فاضل لنکرانی رحلت متعلقه آیت الله العظمی فاضل لنکرانی