اسرائیل و آرمان‌ نابودی ادیان الهی

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۳:۳۸

۸۴۰

خلاصه خبر :
بیانات آیت الله فاضل لنکرانی به‌مناسبت فرا رسيدن روز قدس
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان بنا بر فرمايش امام خمينی(رضوان الله تعالی علیه) به عنوان روز قدس معين گرديده است.

روز قدس همانطور که امام فرمودند اختصاص به کشور و مردم فلسطین ندارد. از اشتباهات برخی افراد اين است که می‌گویند آنجا فلسطین است و به ما چه ارتباطی دارد؟ چرا یکی از آرمان‌های انقلاب ما بايد نجات فسلطین باشد؟ خود آنها بنشينند و براي نجات خود تصميم بگيرند این حرف کاملاً اشتباه است.

دشمنی اسرائیل با دنیای اسلام است، یک تصویری از يکي از موزه‌هاي صهيونيست‌ها در فضای مجازی منتشر شده که یک مسلمانی در حال سجده است، روی این مسلمان یک مسیحی نشسته و روی شانه‌های آن مسیحی هم یک یهودی ایستاده است.

البته حرف ما با یهود نیست، چون بسیاری از یهودیان با روش و منش اسرائیل مخالف هستند. حرف این است که یک گروه افراطی در دنیا به نام صهیونیست‌ها پيدا شده شبيه وهابيت در بين مسلمانان. شما مبانی فکری اینها را ببینید می‌گویند غیر از ما هیچ انسان دیگری آدم نیست. از اين گروه تعبیر به نژادپرست مي‌کنند، اما این نژادپرستی یعنی چه؟

می‌گویند خدا فقط ما را برگزيده و زمانی فرا خواهد رسید که یکی از ميان ما ظهور خواهد کرد و آنگاه تمام مسیحیان و مسلمانان برده‌ی ما خواهند شد. صهيونيست‌ها به سمت این هدف پیش می‌روند.

بحث در این نیست که اسرائیل سرزميني را اشغال کرده و عده‌ی زیادی را آواره ساخته و جمعي را وحشيانه به قتل رسانده که اين یک بخش از جنایات بزرگ آنهاست.

کافیست این فرمايش پيامبر اکرم(ص) را باور کنيم که فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»، آیا کسی می‌تواند این روایت را باور داشته باشد آنگاه اگر کسی آن سوي دنيا دادخواهی کرد بگويد ما مسلمان‌ها این طرف دنیائیم به ما ربطی ندارد، مي‌خواهد هر بلایی سرشان بیاید.

هدف اصلی اسرائیل از بین بردن اسلام و از بین بردن مسیحیت و استيلاء بر دنيا است.

افرادي که نسبت به ولايت فقيه شيعه با اين همه ادله محکم مناقشه می‌کنند بروند ببینند اینها چه ادعاهایی دارند؟ حساب کرده‌اند زمانی که یکی از بين ایشان ظهور کند همه مردم زمین برده‌ی آنها شده و هر یهودی صاحب 2800 برده مي‌شود. امروز دشمن‌ترین افراد با انقلاب اسلامي اسرائیل است.

حتی اگر در یک برهه‌هايي زمینه‌های ارتباط بین ایران و آمریکا در یک حدّ معقول مي‌خواست درست شود اینها آن را به هم زده‌اند. الآن هم نسبت به برجام اینها هستند که سنگ اصلی را جلوی توافق قرار می‌دهند. اصلاً اگر هیچ دلیلی برای روز قدس نداشته باشيم الا اینکه اسرائیل این رژیم خون‌خوار کودک کش و آدمکش نژادپرست، با انقلاب اسلامي مخالف است و در مقابل آن قرار گرفته، بر ما لازم مي‌آيد که حساسیت به خرج بدهیم، این يک وظیفه شرعی است و نباید در آن مسامحه کنیم، اين از مسائل اساسی دنیای اسلام است. با یک مقدار بی‌توجهی و بی‌تفاوتی مسلمانان، خدای ناکرده اسرائيل به اهدافش نزدیک می‌شود، در آن صورت آيا دیگر مسجد و حسینیه و حوزه‌اي باقی می‌ماند؟ آيا از مسلمانی چیزی باقی خواهند گذاشت.

خطر اسرائیل این است که از همان اول امام(رضوان الله تعالی علیه) هم فرمود: اسرائيل یک غده سرطانی در پیکره‌ی بشریت است. لذا بايد به روز قدس اهمیت بدهیم آنها که توانایی دارند و عذری هم ندارند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و همگي مخالفت خود را هر چه بیشتر با این رژیم جنايت‌پيشه اعلام کنیم که من تردیدی ندارم خود این کار یک عبادت است.

مرحوم والد ما(رضوان الله تعالی علیه) مقید به حضور در چند راهپیمایی بودند. راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله عليها) که به شکل پیاده‌روی یا سال‌هاي آخر حياتشان داخل ماشین همراه مردم و دسته‌جات شرکت مي‌کردند.

ان شاء الله به اهميت این روز و راهپيمايي در آن توجه داشته باشیم و به دیگران هم گوشزد کنيم. نگذاریم این تبلیغات سوئی که مي‌گويند آزادي قدس و فلسطين به ما چه ارتباط دارد، خللي در ذهن جوانان ما ايجاد کند.

در رساله‌ای که پيرامون بحث جهاد ذبی نوشته‌ام، مبناي فقهي مبارزه با اسرائیل کاملاً روشن شده است که إن شاء الله آقایان مراجعه کنند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

برچسب ها :

روز قدس فاضل لنکرانی راهپيمايی روز قدس اسرائیل آرمان‌ نابودی ادیان الهی اسرائیل و نابودی ادیان الهی ادیان الهی هدف ایجاد اسرائیل