فقه پزشکی می‌‌تواند کمک کار فعّالان عرصه بهداشت در حلّ مسائل جدید باشد

۲۰ اسفند ۱۴۰۱

۱۵:۵۲

۳۷۷

خلاصه خبر :
بیانات آیت الله فاضل لنکرانی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم
آخرین رویداد ها

صبح شنبه 20 اسفندماه 1401، رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب(علیه‌‌السلام) قم با حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)، با آیت الله فاضل لنکرانی، دیدار و از توصیه‌های معظم له بهره‌مند شدند.

در ابتدای این جلسه، آقای دکتر حسینی رئیس محترم این بیمارستان، ضمن تشکّر از حمایت‌های مادی ومعنوی آیت الله فاضل لنکرانی نسبت به این بیمارستان، ورود معظّم له و مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) به مباحث فقه پزشکی را ستود و از نقش مؤثر این مباحث در بسیاری از بحران‌ها از جمله کرونا تجلیل کرد.

آیت الله فاضل لنکرانی نیز با تبریک عید بزرگ میلاد حضرت بقیة الله الاعظم(ارواح العالمین له الفداء) و تقدیر و تشکّر از دست ‌اندرکاران این بیمارستان فرمودند: از سال‌های دور با خدمات و فعالیت‌های این بیمارستان آشنایی دارم که الحمدلله توفیقات بسیاری داشته و مورد اعتماد علما و متدیّنین بوده است. باید قدردان این نعمت باشید و هر چه بیشتر بتوانید در این راه تلاش و اهتمام نمایید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه افزود: این بیمارستان که با نام مبارک امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) شناخته می‌‌شود، باید همانند گذشته، خدمات شایسته‌‌ای به بیماران مخصوصاً نیازمندان ارایه کند که دارای اهمیت و ثواب فراوانی است.

ایشان در قسمت دیگری از بیانات خود فرمودند: خیّران و نیکوکاران محترم هم با الهام الهی در کمک و مساعدت شما خواهند آمد و باعث خدمات بهتر و بیشتر به مردم عزیز و بیماران محترم خواهند شد و ما هم در حدّ توان و وسع خود در خدمت خواهیم بود.

همچنین در مباحث اسلامی و فقهی، ارتباط با گروه فقه پزشکی مرکز فقهی می‌تواند در جهات علمی و مسائل جدید پزشکی، کمک کار فعّالان عرصه بهداشت در حلّ این مسائل باشد.

آیت الله فاضل لنکرانی در پایان، ضمن مسألت توفیق بیشتر برای حاضران در جلسه، بیان کردند: امیدوارم خدماتی که انجام می دهید مورد نظر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرد و این بیمارستان که به نام مبارک امیرالمؤمنین(علیه السلام) است در همه جهات عالی و  درجه اوّل باشد.


برچسب ها :

فاضل لنکرانی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) فقه پزشکی بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم رئیس بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم کمک به بیماران