بیانات آیت الله فاضل لنکرانی هنگام حضور در انتخابات 11 اسفند

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

۱۶:۴۳

۱۰۷

خلاصه خبر :
کسانی که به اسلام و میهن دل بسته اند در انتخابات شرکت کنند
آخرین رویداد ها
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی دقایق اولیه رأی گیری در انتخابات شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.

آیت الله فاضل لنکرانی بعد از شرکت در انتخابات گفت: کسانی که به اسلام و میهن دل بسته اند در انتخابات شرکت کنند.

متن بیانات آیت الله فاضل لنکرانی با سیمای قم پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
پیداست که این دوره از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین دوره‌های انتخابات بعد از انقلاب است، و علتش این است که کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد.

اولاً ما نیاز به یک مجلس بسیارقوی و کارآمد و مفید داریم. 

من توصیه‌ام این است که واقعاً مردم با تحقیق، یک افرادی که در درجه اول کاردان باشند، اهل قانون باشند، اینها بتوانند یک قوانینی که این مشکلات فراوان مستضعفان و مردم را برطرف کنند، در عین اینکه باید متعهد و انقلابی باشند، اما در درجه اول باید در این دوره افراد اهل قانون،‌با تجربه و دلسوز را انتخاب کنند و هکذا مجلس خبرگان.

از این جهت هم دشمن سرمایه‌گذاری‌ای که برای عدم حضور مردم در این دوره کرده،‌ در طول تاریخ انقلاب نبوده، تمام شبکه‌های بین المللی دنیا علیه این قضیه هست، بالأخره آنهایی که دل به اسلام، انقلاب و ایران دارند، دل به شهدا دارند و دلسوز آینده این کشور و نسل آینده و فعلی هستند حضور پیدا کنند و یک حضور آگاهانه داشته باشند.

إن شاء الله امیدواریم که یک مجلس خبرگان قوی، یک مجلس شورای اسلامی بسیار قوی را مردم عزیزمان رقم بزنند و این را در کارنامه انقلابی خودشان ثبت کنند.



برچسب ها :

انتخابات فاضل لنکرانی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرگان رهبری حضور آیت الله فاضل لنکرانی در انتخابات 11 اسفند انتخابات مجلس انتخابات خبرگان مجلس قوی