خدمت به امامزادگان و فرزندان ائمه معصومین(ع) از بزرگ‌ترین توفیقات الهی است

۰۶ دی ۱۳۹۵

۱۴:۲۹

۱,۲۹۶

خلاصه خبر :
آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار با عوامل اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با اشاره به اینکه إحیای بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان، امری بسیار ارزشمند و با اهمیت است، پيرامون اين موضوع نکاتي بيان فرمودند.
آخرین رویداد ها


آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار با عوامل اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با اشاره به اینکه إحیای بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان، امری بسیار ارزشمند و با اهمیت است، افزود: خدمت به امامزادگان و فرزندان ائمه معصومین(علیهم السلام) از بزرگ‌ترین توفیقات الهی است که نصیب برخی افراد می‌شود.

بنا بر خبر روزنامه جمهوری اسلامی، وی تصریح کرد: تلاش شما خادمین برای إحیای این مضجع شریف و نورانی تلاشی در راستای تقویت مسائل دینی و انقلابی مردم و إحیای باورهای دینی در جامعه است.
وی این امر را بسیار ارزشمند تلقی کرد و افزود: خادمین حرم مطهر امامزادگان باید به خود ببالند که در کنار کسب و کار و زندگی روزمره خود چنین توفیق بزرگی از جانب پروردگار شامل حالشان شده که در راه تقویت امور دینی خود و جامعه گام بر می‌دارند.

 

اهميت امامزادگان


آیت ‌الله فاضل لنکرانی برگزاری کنگره ملی محمد هلال بن علی(علیه السلام) در خرداد ماه جاری را کاری بسیار بزرگ و قابل تقدیر دانست و ضمن تشکر از عوامل اجرایی و شرکت کنندگان این کنگره، توفیقات روزافزون الهی را برای این آستان مقدس آرزو نمود.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(علیه السلام)، برگزاری محفل انس با قرآن در ماه نزول این کتاب آسمانی با جمعیت زیاد و نظم قابل قبول در شهرستانی کوچک را کاری بسیار عالی و تاثیر گذار عنوان کرد.

وی با اشاره به کرامات حضرت محمد هلال بن علی(علیه السلام) ابراز امیدواری کرد در آینده نیز شاهد کرامات و برکات این امامزاده عظیم الشان در کشور و به ویژه شهرستان آران و بیدگل باشیم.

 

 

برچسب ها :

محمد هلال بن علی(ع) امامزادگان اهميت امامزادگان خادم امامزاده کنگره ملی محمد هلال بن علی