پیام تسلیت آیت الله فاضل لنکرانی به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(قدس سره)

۱۲ بهمن ۱۴۰۰

۱۲:۰۵

۳۹۰

خلاصه خبر :
در محضر او آنچه که بیش از همه و قبل از هر چیز بروز داشت، اخلاص و سرسپردگی به ولایت ائمه معصومین(علیهم السلام) خصوصاً امام زمان حجة بن الحسن العسکری(ارواحنا فداه) بود.
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

ارتحال مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی(رضوان الله تعالی علیه) همه ارادتمندان به مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و محبان و منتظران حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حوزه‌های علمیه و شیعیان را داغدار نمود.

این شخصیت بزرگ مجموعه‌ای از خرد و عقلانیت، متانت و تواضع، علم و تقوا، تدبیر و آینده‌نگری، دلسوزی و رأفت بود.

در محضر او آنچه که بیش از همه و قبل از هر چیز بروز داشت، اخلاص و سرسپردگی به ولایت ائمه معصومین(علیهم السلام) خصوصاً امام زمان حجة بن الحسن العسکری(ارواحنا فداه) بود.

آن مرجع بزرگ و وارسته افتخار تألیفات گرانسنگ در فقه و اصول خصوصاً روایات منتخب مرتبط با حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و تحلیل بسیار جامع و دقیق از حادثه کربلا را داشت.

حضور بسیار مؤثر و جدی ایشان در انقلاب و مجلس خبرگان قانون اساسی و نیز ریاست شورای محترم نگهبان حکایت از نگاه عمیق و اعتقاد راسخ به نقش دین در جامعه داشت.

این مصیبت بزرگ را به محضر مقدس قطب عالم امکان امام عصر(ارواحنا فداه) و حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید، خصوصاً رهبری معظم انقلاب و بیت رفیع مرجع بزرگ شیعه حضرت آیت الله العظمی آقای گلپایگانی(قدس سره الشریف) و آقازادگان و بیت مکرم ایشان خصوصاً حضرت مستطاب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسن صافی(دامت برکاته) و نیز دامادهای محترم و بالاخص حضرت آیت الله آقای کریمی جهرمی(دامت برکاته) و همه ارادتمندان و مقلدان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

حشره الله مع الانبیاء و الصالحین

محمدجواد فاضل لنکرانی
12/ 11 /1400


برچسب ها :