مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(ع)

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵:۰۳

۸۱

خلاصه خبر :
مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) و پرچم گنبد حرم آن حضرت در حسینیه دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی
آخرین رویداد ها

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) با حضور خادمان بانوی کرامت و متبرک شدن حاضران به پرچم حرم مطهر بانوی کرامت در دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خادمان و مسئولان حرم کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) به همراه پرچم گنبد آن بانوی کرامت در جمع علماء و اساتید و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) برپا شد، در فضایی پر نور و آکنده از معنویت، علاقه‌مندان خاندان اهلبیت(ع) حاضر در جلسه، متبرک به پرچم نورانی گنبد حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد سخنران این مراسم با تبریک ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و امام رضا(علیه السلام)، به موضوع شناخت معرفت و فضائل کریمه اهل بیت(س) از دیدگاه ائمه اطهار(علیهم السلام) پرداخت.

گفتنی است، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و گروه تواشیح در این مراسم معنوی به مولودی خوانی و ذکر اشعار در مدح حضرت معصومه(سلام الله علیها) پرداختند.

تصاویری از این مراسم



برچسب ها :

فاضل لنکرانی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی حضرت معصومه(س) ولادت حضرت معصومه(س) پرچم گنبد حضرت معصومه(س) مراسم جشن ولادت مراسم جشن ولادت حضرت معصومه