پیام تسلیت آیت الله فاضل لنکرانی به مناسبت شهادت رئیس جمهور خدوم و مجاهد جمهوری اسلامی ایران و امام جمعه محترم تبریز و همراهان

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱:۲۹

۳۷۹

خلاصه خبر :
این روحانی با اخلاص نماد خدمت و مجاهدت بود و عمر عزیز خویش را با پذیرش مسئولیت‌های مختلف، صرف در خدمت به اسلام نمود./ ايشان الگوئی ماندگار برای ائمه محترم جمعه سراسر کشور گردید.
آخرین رویداد ها
پیام آیت الله فاضل لنکرانی بمناسبت شهادت خادم الرضا(ع)؛ 
حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی(رضوان الله علیه)، 
رئیس جمهور محترم ایران

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

حادثه بسیار دلخراش سقوط بالگرد حامل ریاست محترم جمهوری و همراهان ایشان که منجر به شهادت خادم الرضا(علیه السلام) و خادم ملت ایران حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی(رضوان الله علیه) گردید قلوب ملت ایران و وفاداران به نظام اسلامی و انقلاب را داغدار نمود.

این روحانی با اخلاص نماد خدمت و مجاهدت بود و عمر عزیز خویش را با پذیرش مسئولیت‌های مختلف، صرف در خدمت به اسلام نمود.

در دوران ریاست جمهوری گفتمان انقلاب و امام و رهبری که همان خدمت به مردم و تحکیم حکومت دین است را إحیا نمود.

با حضور در مسئولیت تولیت حرم علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیة والثناء) یکی از بزرگترین موفقیت‌های دوران مسئولیت خویش را رقم زد.

در قوه قضاییه با خدمت صادقانه و جهادگرایانه توانست گام‌های بزرگی در اصلاح آن و مبارزه با فساد بردارد.
در سازمان‌های بین‌المللی شجاعانه با دست گرفتن قرآن کریم از دستورات خداوند متعال دفاع نمود.
در تبعیت از ولایت و رهبری عزیز از هیچ عملی دریغ نداشت.

شهادت این شخصیت بزرگوار انقلاب و همراهانشان را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری معظم انقلاب و همه ملت شهید پرور ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

قطعاً راه این شهید والامقام برای مقابله با کفر و استکبار ادامه خواهد یافت.

محمد جواد فاضل لنکرانی
1403/2/31


پیام تسلیت آیت الله فاضل لنکرانی بمناسبت شهادت 
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد علی آل هاشم(قدس سره الشریف) 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

جناب مستطاب آیة الله آقای حاج سید محمدتقی آل هاشم(دامت برکاته)
با سلام و تحیت
حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر از خدمتگزاران نظام از جمله فرزند بزرگوارتان روحانی مجاهد و محبوب حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد علی آل هاشم(قدس سره الشریف) گردید قلوب همه ما را داغدار نمود.
 این عالم بزرگوار که حاصل عمر جنابعالی و افتخاری برای روحانیت خصوصاً مسئولین نظام اسلامی بود، در مسئولیت‌های مختلف با تلاش و تدبیر و اخلاص از حیثیت اسلام و انقلاب دفاع نمود.

ایشان با حضور درخشان خود در سمت شریف نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز، همچون ستاره‌ای پر فروغ درخشید و روح تازه‌ای به این مسند بخشید و الگوئی ماندگار برای ائمه محترم جمعه سراسر کشور گردید.

این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبری معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و روحانیت بزرگوار آذربایجان، خصوصاً حضرتعالی و خانواده محترم و فرزندان، تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال علو درجات شهدای این سانحه و صبر و اجر برای همه بازماندگان را خواستارم.
والعاقبة للمتقین

قم ـ محمد جواد فاضل لنکرانی
1403/2/31

16.jpg18.jpg




برچسب ها :

پیام تسلیت فاضل لنکرانی رئیسی حجة الاسلام و المسلمین رئیسی پیام تسلیت آیت الله فاضل لنکرانی حادثه دلخراش سقوط بالگرد خادم الرضا(ع) آل هاشم حجة الاسلام و المسلمین آل هاشم سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز