ديدار جامعه اسلامي ورزشكاران استان قم و بانوان طلبه حوزه علميه شهرستان خواف با آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني دامت بركاته(1387/3/11)

۱۹ شهریور ۱۳۹۰

۱۶:۵۵

۱,۹۵۰

خلاصه خبر :
روز شنبه 11/3/87 جامعه اسلامي ورزشكاران استان قم با آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني(ره) در محل حسينيه مرحوم آيت الله فاضل ديدار نمودند.
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحيم

ديدار جامعه اسلامي ورزشكاران استان قم و بانوان طلبه حوزه علميه شهرستان خواف با آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني دامت بركاته

روز شنبه 11/3/87 جامعه اسلامي ورزشكاران استان قم با آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني(ره) در محل حسينيه مرحوم آيت الله فاضل ديدار نمودند.
در اين ديدار آيت الله محمد جواد فاضل لنكراني با توجه به فرا رسيدن سالگرد ايام ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي و تقلان آن با سالگرد ارتحال مرجع عاليقدر شيعه آيت الله فاضل لنكراني(ره)، ياد و خاطره آن بزرگواران را گرامي داشته و فرمودند: از بركات انقلاب اسلامي، جهت‌دار شدن موضوع ورزش است. ورزش علاوه بر حفظ سلامت جوانان و مردم، شادابي و نشاط روحي آنها را نيز فراهم مي‌آورد. در كشور ما بحمدلله از گذشته ايام، اخلاقيات در ورزش مورد توجه بوده است و پهلوانان در ميدان ورزشي، علاوه بر قدرت جسمي از قدرت روحي و معنوي برخوردار بوده‌اند، بحمدلله پس از انقلاب ما اين جهت نيز تقويت شده است و بايستي بيشتر به آن توجه شود.
مرحوم والد در عين توجه به ورزش به عنوان امري كه موجب سلامتي مردم است، بسيار اهتمام داشتند كه جهت معنويات در صحنه ورزش حفظ شود، لذا زماني كه عده‌اي در صدد بر‌آمدند خانم‌ها را در ورزشگاه‌ها كه مردان در آن حضور داشتند بكشانند، با آن مخالفت كردند و فرمودند: حضور بانوان در اينگونه مجالس جايز نيست.
در امر ورزش لازم است افزون بر نفْس ورزش، به جهات شرعي و ابعاد معنوي آن توجه ويژه شود. در زمان حاضر، پيروزي‌هاي تيم‌هاي ورزشي ما باعث سربلندي نظام و انقلاب ما در بين مسلمين جهان مي‌شود.
در خاتمه، از حضور بانواني كه از شهرستان خواف براي عرض تسليت سالگرد ارتحال مرحوم والد تشريف آورده‌اند، تشكر مي‌نمايم و اميدوارم كه خداوند متعال توفيق قدم گذاشتن در مسير اهداف آن بزرگوار را به همه ما عنايت فرمايد.

برچسب ها :