دليل دشمني صهيونيزم با ايران اين است که آنها مدعي رياست و آقايي بر بشر هستند و اسلام با طرح مسئله امامت و ولايت فقيه رؤياي رياست آنها را آشفته کرده است

۱۳ آبان ۱۳۹۵

۱۸:۱۹

۱,۲۹۶

خلاصه خبر :
گزيده‌اي از فرمايشات حضرت آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) در درس خارج فقه 95/8/12 پيرامون دليل دشمني صهيونيزم با ايران
آخرین رویداد ها

در مورد فعاليت يهود عليه اسلام الآن را فقط نگاه نکنيم که صهيونيزم شب و روز عليه اسلام توطئه مي‌کند، يهود در زمان حيات رسول اکرم(ص) هم نقشه‌هاي زيادي کشيد اما موفق نشد، لذا از همان زمان براي بعد از رحلت پيامبر(ص) طراحي کرد.

آنها مي‌دانستند اگر وصايت پيامبر و امامتي که اسلام آورده به معناي واقعي‌اش پياده شود، ديگر مجالي براي آنها باقي نمي‌ماند.

علت اينکه امروز مخالفت صهيونيزم با حکومت اسلامي ما روز به روز عميق‌تر و شديدتر مي‌شود چيست؟ آيا علتش توانايي ما در ساخت موشک است؟

دليل دشمني صهيونيزم با ايران

آنها که سلاح‌ها و موشک‌هاي قوي‌تر از ما و حتي بمب اتم دارند. آنها از اين جهت نگران نيستند. آنها مدعي آقايي و رياست بر بشر بوده و هستند. ولي اسلام براي رياست بر بشر ائمه اطهار(عليهم السلام) را در زمان حضور امام معصوم و ولي فقيه را در زمان غيبت قرار داد.

آنها از اين ناراحت هستند والا اگر خداي نکرده اين انقلاب نبود و همان حکومت پهلوي ادامه پيدا کرده بود، ايران اگر صد تا بمب اتم هم داشت، آمريکا و اسرائيل کاري با ايران نداشتند.

دليل دشمني آنها اين است که با اصل حکومت دين که ريشه‌اش در غدير و ولايت ائمه معصومين(عليهم السلام) است مخالفت دارند.

برچسب ها :

صهيونيزم دليل دشمني آمريکا با ايران دليل دشمني صهيونيزم با ايران