این رأی، رأی به شخص نیست، رأی به نظام اسلامی است

۲۸ خرداد ۱۴۰۰

۱۶:۱۹

۱,۶۸۷

خلاصه خبر :
بیانات حضرت آیت الله فاضل لنکرانی(دامت برکاته) در مصاحبه با شبکه خبر، هنگام أخذ رأی در سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت ساز بوده، اما این دوره از حساسیت‌‌های بسیار خاصی برخوردار است و امیدواریم مردم عزیز که بیش از 40 سال پای این انقلاب و ارزشهای این انقلاب ایستاده‌‌اند، با حضور بسیار چشم­گیر در این دوره حساس انتخابات و با انتخاب أصلح، موجب تحکیم نظام اسلامی شوند.

مردم یقین داشته باشند که این رأی، ثواب بسیار بالایی دارد، و هیچ تردیدی در این نیست که از عبادتهای بسیار بزرگ است.

این رأی، رأی به شخص نیست، رأی به نظام اسلامی است، رأی برای تداوم این انقلاب با عظمت ماست و رأی به اسلام است. این شعار نیست، بلکه واقعیت است.

من امیدوارم که این دوره سبب یأس بیشتر دشمنان شود و نقشه‌‌های دشمنان و خوابهایی که دشمنان برای این نظام دیده‌‌اند بی اثر شود. من فکر می­کنم در هیچ دوره­‌‌ای دشمنان به این نحو متحد نبوده‌‌اند برای این که مردم را تشویق کنند به اینکه حضور پیدا نکنند. سیاست همه دشمنان و محور کارشان بر عدم حضور مردم است.

امیدوارم که إن شاء الله مردم با عنایت خاص امام زمان(علیه السلام) حضوری چشم‌‌گیر داشته باشند که دشمنان را برای همیشه مأیوس کنند.

والسلام علیکم و رحمة الله

تصاویری از حضور معظم له

35.jpg



برچسب ها :

فاضل لنکراني آیت الله فاضل لنکرانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر لزوم شرکت در انتخابات انتخابات رای به نظام اسلامی