برخلاف تصور دشمن، مردم هر سال انقلابی‌تر می‌شوند

۲۲ بهمن ۱۳۹۵

۱۹:۲۳

۴,۲۴۳

خلاصه خبر :
حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی(دامت برکاته) ضمن شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن 1395، در مصاحبه‌‌اي بيان داشتند: برخلاف آنچه دشمن تصور می‌کند که توجه مردم نسبت به انقلاب‌شان ممکن است کم شده باشد؛ اما به نظر من، مردم هر سال انقلابی‌تر می‌شوند
آخرین رویداد ها

با توجه به تهدیدهای اخیر رییس‌جمهور آمریکا، حضور مردم را بعد از گذشت سی‌وهشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این راهپیمایی چگونه دیدید و این حضور گسترده چه پیامی می‌تواند داشته باشد؟
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
واقعا این یک قضاوت درستی است و نیاز به دلیل هم ندارد که حضور مردم هر سال آگاهانه‌تر، محکم‌تر و با‌شکوه‌تر است؛ یعنی غیر از اینکه مشارکت و حضور همه اقشار بیشتر می‌شود آدم احساس می‌کند که آگاهی مردم نیز خیلی بالاتر می‌رود.

برخلاف آنچه دشمن تصور می‌کند که توجه مردم نسبت به انقلاب‌شان ممکن است کم شده باشد؛ اما به نظر من، مردم هر سال انقلابی‌تر می‌شوند.

انقلابی‌تر شدن به این جهت است که آگاهی‌شان بیشتر می‌شود و از آنجا که عدو شود سبب خیر، ‌دشمن روی نادانی و حماقتش با یاوه‌گویی‌های خود، مردم را نسبت به وظیفه‌شان راسخ‌تر می‌کند.

خصوصا جریاناتی که این اواخر اتفاق افتاد همه از الطاف خداست که کسی را بیاورد و در راس حکومت آمریکا قرار دهد و این فرد عمق دشمنی خودش را بیشتر آشکار کند. طبیعی است هرچه عمق دشمنی آنها آشکارتر شود مردم که نسبت به انقلاب‌شان بسیار حساس هستند، واکنش‌شان بیشتر و حضورشان قوی‌تر می‌شود.
 
رئیس جمهور آمریکا باید بفهمد که با یک ملت بیدار مواجه است؛ هرچند این شخص قدرت درک ملت ایران را ندارد و براساس نادانی‌‌اش این یاوه‌گویی‌ها را کرده است. این راه‌پیمایی مشت محکمی بر دهان او و هر کسی است که دل‌بستگی به آمریکا دارد و به دشمنانی که در منطقه خودشان را وابسته به آمریکا می‌دانند به این کشورهای عربی که خودشان را دنباله‌رو آمریکا می‌دانند و به فکر خام خود خواب‌هایی برای ایران دیده‌اند.
 
من فکر می‌کنم امروز در این شرایط جهانی که قرار داریم، این راه‌پیمایی بزرگ ملت ایران آثار بسیار خوبی را به لطف خدا بدنبال خواهد داشت. إن شاء الله.
 
 
برچسب ها :

22 بهمن فاضل لنکراني راهپيمايي 22 بهمن راهپیمایی بزرگ ملت ایران پیروزی انقلاب اسلامی مصاحبه آمريکا دشمن انقلابي راهپيمايي