راهپیمایی با شکوه و حضور مردم، پیام روشن به دشمنان

۲۲ بهمن ۱۴۰۲

۱۲:۱۹

۲۳۹

خلاصه خبر :
مصاحبه شبکه خبر سیما با آیت الله فاضل لنکرانی در راهپیمایی 22 بهمن
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که مشاهده می کنید مردم خیلی پرشورتر از سالهای گذشته در جشن انقلاب حضور پیدا کرده اند. این بهترین پیام برای دشمنان است که بدانند همانطور که در روایات آمده است، مردم عزیز و انقلابی ما «کزبر الحدید» همچون پولاد محکم پای انقلاب خود ایستاده اند. 

با همه دشمنی های مستکبران و با همه مشکلات داخلی و نابسامانی ها، مردم به امید پیروزی نهایی انقلاب و تحقق اهداف بلند امام و شهدای گرانقدر و تحقق حکومت جهانی حضرت حجت (عج) هستند.

این پیام روشنی است  نظر من اینست که در همین شهر قم که ما الان شاهدش هستیم خیل جمعیت مردم پرشورتر و گسترده تر از سالهای گذشته حضور پیدا کرده اند.

احساستان از حضور در میان مردم و این راهپیمایی باشکوه چیست؟
اولا به همه ملت انقلابی ایران سلام عرض کرده و یوم الله 22 بهمن و حلول ماه مبارک شعبان را تبریک می‌گویم. حسی که هر کسی در این حرکت عظیم دارد، حس زنده بودن سرزندگی و پویایی انقلاب است. انقلاب ما بعد از 45 سال پرقدرت حرکت می‌کند، مردم آگاه‌تر، مصمم‌تر، قوی‌تر در صحنه هستند. 

در عین اینکه دشمنی ها بیشتر و مشکلات داخلی مردم بسیار زیادتر شده است، اما اراده مردم بر حفظ و استمرار انقلاب و تبعیت از رهبری به نظر من بیشتر می‌‌شود. دشمن بهفمد که این انقلاب بر قلوب، افکار و اعتقاد مردم استوار است و هیچ چیز نمی‌تواند این مردم را از انقلاب جدا کند.

این حضور پرشور چه حرف و سخنی برای دشمنان دارد؟
دشمنان باید پی به قدرت این مردم ببرند، این قدرت از قدرتهای موشکی و پهبادی به مراتب بیشتر است. این قدرت را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کردکه مردم روی اعتقادات و آگاهی شان بدون اینکه بدنبال منافع ظاهری مادی باشند، برای خدا و محض امتثال امر خدا به میدان بیایند. دشمن باید این را بفهمد و متاسفانه 45سال است که نفهمیده است.

تصاویری از این مراسم


برچسب ها :

22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی مصاحبه فاضل لنکرانی