سپاه در صف اول صیانت از انقلاب است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸

۱۴:۰۳

۲,۳۳۶

خلاصه خبر :
بیانات حضرت آیت الله فاضل لنکرانی(دامت برکاته) در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت مطلبی که این روزها پیش آمده و نمایانگر اوج دشمنی آمریکا نسبت به ایران و انقلاب اسلامی است، عرض می‌کنم؛ این اقدام رذیلانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از عجایب زمانه ماست.

آنها که خود مولّد ترور در عالم هستند و از قدیم الایام، بنیان‌شان بر ترور نهاده شده و به اقرار شخص ترامپ در این اواخر، گروه‌های جنایتکاری مثل داعش را به وجود آورده‌اند که قاعدتاً در تاریخ هم ثبت می‌شود، اساس القاعده و طالبان در افغانستان را بنیان نهادند، طالبانی که در همان ابتدای روی کار آمدنش، در یک روز وحشیانه پنج هزار شیعه را در مزار شریف کشت، طالبان را چه کسی روی کار آورد؟ چه کسی در مدارس پاکستان آنها را تربیت کرد و به جان مردم افغانستان انداخت؟ بعد از طالبان هم داعش را به وجود آوردند که بزرگ‌ترین جنایات و فجیع‌ترین قتل‌ها را انجام دادند. حال می‌خواهند قیافه مقابله با تروریست به خود بگیرند و بگویند ما می‌خواهیم با تروریزم مقابله کنیم.

البته این از ترفندهای آنها است. سازمان ملل را به اسم دفاع از حقوق ملت‌ها درست کرده‌اند اما به وسیله آن حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کنند. این سازمان ملل هست و این قضایای یمن! ببینید در این چند سال که این همه کشتار و جنایت در یمن به وجود آمده، برای مردم مظلوم یمن چه کرده‌اند؟

به اسم آزادی، با آزادی مقابله می‌کنند، به اسم حقوق بشر، با حقوق بشر مقابله می‌کنند، به اسم مقابله با تروریسم، بدترین ترورها را انجام می‌دهند.

امروز ما به عنوان طلاب حوزه علمیه با صدای رسا به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنیم همانند همه مردم ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و سپاه را با ارزش‌ترین نهاد برآمده از دل انقلاب می‌دانیم.

وقتی بنیانگذار انقلاب(رضوان الله تعالی علیه) می‌فرمود: ای کاش من یک پاسدار بودم، و همین مطلب را نیز والد راحل ما آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(رضوان الله علیه) می‌فرمودند، به این معناست که تمامی امت این امام، پاسدار هستند. اصلاً انقلاب برای پاسداری از اسلام بوده است. انقلابی، یعنی کسی که پاسدار اسلام است.

پاسداری فقط در یک گروه نظامی خاص خلاصه نمی‌شود، همه مسلمانان انقلابی، عنوان پاسدار را دارند، البته سپاه پاسداران تجلی عملی این پاسداری است. سپاه در صف اول صیانت از انقلاب است.

هیچگاه ملت ایران خدمات سپاه و بسیج را در دفاع مقدس فراموش نمی‌کند. هیچگاه مردم عراق و سوریه، مبارزه با داعش را فراموش نمی‌کنند.

ما خدا را شکر می‌کنیم که برادران سپاه امروز آمریکا را در دنیا ذلیل و خوار نموده‌اند. همیشه همه ملت انقلابی ایران همراه سپاه و هم‌‌‌هدف با سپاه بوده و هستند و این برآمده از آرمان‌‌‌‌های انقلاب ماست.

آمریکایی که برای مقابله با انقلاب اسلامی، اسلام را دین ترور معرفی می‌کند، چه بُعدی دارد که عده‌‌‌ای از قوای نظامی و نیروهای مسلح ما را تروریست ننامد؟ از این بدتر را قبلاً گفته‌اند و آن اینکه اسلام یعنی دین ترور.

برای جلوگیری از گسترش اسلام در دنیا، تبلیغ می‌کنند که مسلمان یعنی تروریست.
از این جهت می‌خواهم بگویم اینها حرف تازه‌ای نزده‌‌اند، چون بدتر از این حرف را و گسترده‌‌‌تر از این حرف را قبلاً زده‌اند و اسلام را دین ترور و مسلمانان را تروریست نامیده‌‌‌اند.

اما امروز با این اقدام از جهت بین المللی شدت وقاحت خود را آشکار کردند و به خیال خام خود فکر کرده‌‌‌اند با این حرف می‌توانند ضربه‌ای به این مجموعه بسیار بسیار با ارزش بزنند که از اول انقلاب تاکنون در مسیر ارزشهای انقلاب و اجرای فرامین امام و رهبری معظم انقلاب محکم و استوار ایستاده است.

اقتضا دارد همه مردم، گروه‌ها، مراکز علمی، حوزه، دانشگاه، با فریاد رسا به دنیا اعلام کنند که ما همه سپاهی هستیم، ما همه پاسدار انقلاب هستیم و دشمن هم بداند که ما محکم‌تر از گذشته در دفاع از انقلاب اسلامی هستیم و این یک مسئله فکری و اعتقادی است، مسئله‌ای است که خون‌‌‌های پاک بهترین جوانان ما پای آن ریخته شده است.

همه باید بدانند انقلاب اسلامی چیزی نیست که کسی بگوید یک جریانی بود آمد و تمام شد، یکی از فرمایشات بسیار مهم رهبری معظم انقلاب این است که فرمودند مگر انقلاب پیرشدنی و تمام شدنی است؟! به موازات تداوم دین در قلوب این مردم، این انقلاب هم با همه مشکلات و فراز و فرودها ادامه دارد. وظیفه خود می‌دانیم انقلاب و نهادهای انقلاب را با همه وجود حفظ کنیم و إن شاء الله به خوبی از آن پاسداری می‌کنیم.

امیدواریم مکر و حیله دشمنان به همان تصریحی که در قرآن کریم آمده به خودشان برگردد و إن شاء الله به زودی شرشان از انقلاب ما و ملت‌های مسلمان کوتاه شود.


برچسب ها :

سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سپاه پاسداران صيانت از انقلاب