بهائیت ریشه آسمانی ندارد، فرقه‌ای است که ساخته انگلیسی‌ها برای از بین بردن اسلام است

۰۵ آبان ۱۴۰۲

۱۱:۵۰

۵۳۶

خلاصه خبر :
بیانات آیت الله فاضل لنکرانی در جلسه تشرف یک بانوی بهایی به مذهب حقه جعفری
آخرین رویداد ها

روز جمعه 5 آبان ماه، بانویی بهایی در حضور آیت الله فاضل لنکرانی به دین اسلام و تشیع مشرف شد.
در ابتدای مراسم تشرف، آیت‌الله فاضل با اشاره به تاریخچه تأسیس فرقه ضاله بهائیت بیاناتی ایراد فرمودند.
مشروح بیانات ایشان بدین شرح است.


بسم الله الرحمن الرحیم

همان‌طور که خود شما در تحقیقات‌تان به این نکته پی برده‌اید، بهائیت ریشه آسمانی ندارد. فرقه‌ای است که انگلیسی‌ها آن را ساختند تا اسلام را از بین ببرند و تاریخش به زمان قاجار برمی‌گردد.

در دویست سال گذشته انگلیسی‌ها در بین اهل سنت وهابیت و در بین شیعیان هم بهائیت را درست کردند، هدفشان هم از راه‌اندازی این دو فرقه این بود که ریشه اصلی دین اسلام را از بین ببرند.

با پیروزی انقلاب اسلامی که توجه مردم دنیا به اسلام و مکتب تشیع جلب گردید برای ممانعت از گرایش آنها به اسلام، طالبان و داعش را از میان وهابیت درست کردند تا چهره اسلام را در انظار جهانیان خشن و خونریز نشان دهند، کلینتون وزیر خارجه دولت سابق با صراحت اعلام كرد داعش را ما درست کردیم. بهائیت را هم انگلستان درست کرد و می‌بینید که امروز بیت العدل و مرکز فعالیت آنها در اسرائیل و شهر حیفاست.

این فرقه‌ها برای هدایت بشر ساخته نشده‌اند لذا مشاهده می‌کنید در تعالیم‌شان هر چه اسلام گفته را به ضدش تبدیل کرده‌ و هر چه را اسلام حرام دانسته، اینها حلال کرده‌اند. در کتاب بیان‌شان بسیاری از اموری که فطرت بشری از آن بیزار است را یک امر صحیح می‌دانند.

هم اصل اعتقادات بهائیت ساختگی است و هم قوانین‌شان برخلاف فطرت انسان است، ازدواج با محارم یک امر منفور است. کدام طبع سالم بشری به خودش اجازه می‌دهد که برادر با خواهر ازدواج کند؟ منکر خاتمیت هستند و قرآن را به عنوان معجزه پیامبر انکار می‌کنند. این افراد بر اساس فقه ما مرتد و نجس‌ هستند و تردیدی در آن وجود ندارد.

من خوشحالم که شما با مطالعه و نه به قصد ازدواج به این نتیجه رسیده‌اید. ازدواج در زندگی انسان یک مسئله مهم است ولی مهمتر از آن اعتقاد آدم است، انسان در وهله نخست باید به یک اعتقاد صحیح برسد که من از کجا آمدم، کجا می‌خواهم بروم و در این بین به چه قانونی باید عمل کنم، خدا و پیغمبر من کیست و چه دستوراتی دارد‌؟ خدایی که می‌فرماید من آسمان‌ها و زمین را باطل نیافریده‌ام مگر می‌شود بشر را خلق کند و بگوید برو روی زمین هر کاری می‌خواهی مثل بقیه حیوانات بکن، حتی حیوانات هم برای خود یک قانونی و قواعدی دارند.

به هرحال تلاش کنید با دقت بیشتر در مورد اسلام و مکتب اهل‌بیت(علیهم‌‌السلام) مطالعه کنید.

اسلام یعنی انسان تسلیم محض خدا شود. زیر بار هیچ‌کس و هیچ‌چیز جز خدا و احکام او نرود. حتی اطاعت از پیامبر و ائمه اطهار(علیهم‌‌السلام) هم به دستور خداست.

 الحمدلله موفق به زیارت کربلا شدید، امام حسین(علیه‌‌السلام) کشتی نجات ماست. این عتبات عالیات و مشاهد مشرفه مرکز توحید هستند، اینکه در روایت فرموده‌اند «‌من زار الحسین(علیه‌‌السلام) فکأنما زار الله فی عرشه»، فقط زیارت شخص امام(علیه‌‌السلام) نیست.

زائرین حضرت در حقیقت خدا را در عرش خود ملاقات می‌کنند، نه اینکه خود اینها خدا باشند، اینها حجّت خدا هستند، انسان‌های معصومی هستند که در طول حیات مبارکشان‌ اثری از یک گناه و خطا مشاهده نشده و حتی به ذهنشان هم خطور نکرده است، علم‌ آنها مافوق علم بشر عادی است لذاحجت خدا هستند، ان‌شاء‌الله ارتباط خود را با اینها خصوصاً با امام و حجت حیّ پروردگار، امام زمان(علیه‌‌السلام) بیشتر کنید و همه احکام اسلام را هم بپذیرید.

انسان وقتی به کسی علاقمند شود سعی می‌کند کارهایش مطابق میل او باشد، بنای‌ شما این باشد که تسلیم پروردگار باشید و به آنچه که فرموده عمل کنید.

 حال این کلمات شهادت به توحید پروردگار و رسالت پیامبراکرم(صلی الله علیه و آله) و ولایت امیرالمومنین و خاندان پاکش را من می‌گویم و شما نیز بیان فرمایید تا در زمره شیعیان علی بن ابیطالب(علیه‌‌السلام) قرارگرفته و مشمول عنایات خاص حضرت گردید. ان شاءالله

 

برچسب ها :

مذهب جعفری تشرف به اسلام فاضل لنکرانی بهائیت بهائی بانوی بهائی فرقه ضاله بهائیت فرقه بهائیت تشرف بهائی به اسلام