اقامه عزای شهادت اباعبدالله الحسین(ع) در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی

۲۹ تیر ۱۴۰۲

۱۸:۳۵

۳۵۳

خلاصه خبر :
تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی مداحان و سخنرانی خطبا به مدت 12 روز همه‌روزه از ساعت 18 در این حسینیه برپاست.
آخرین رویداد ها

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن(ع)

مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) با حضور آحاد مختلف مردم در حسینیه دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار در حال برگزاری است.

در ایام دهه اول محرم الحرام طبق سنت هرساله، خیمه عزای اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه دفتر مرحوم آیت‌الله‌ العظمی فاضل لنکرانی(ره) در قم برافراشته شده و آحاد مختلف جامعه، دلباختگان و دلدادگان وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در این ماتم و سوگواری شرکت می‌‌کنند.

تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی مداحان و سخنرانی آیت الله نظری منفرد و حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی به مدت 12 روز همه‌روزه از ساعت 18 در این حسینیه برپاست.

گفتنی است، قدمت برنامه‌های این دفتر در مناسبت‌های شهادت و موالید اهل‌بیت(ع) قریب به نود سال می‌رسد و پایه‌‌گذار آن مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی(ره) پدرمرجع فقید جهان تشیع آیت الله العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی(ره) بود. به‌طوری که این مکان پایگاه مردمی دارد و بزرگان دین و حوزه از جمله حضرات مراجع تقلید آیات عظام حاج شیخ عبدالکریم حائری، میرزاجواد آقا ملکی، بروجردی، امام خمینی، مرعشی نجفی، سید محمدرضا گلپایگانی، عارف قزوینی، سیدمصطفی خوانساری، وحیدشبستری و……. در محافل و مجالس آن شرکت می‌کردند.


برچسب ها :

فاضل لنکرانی دهه محرم دفتر آیت الله فاضل لنکرانی شهادت امام حسین(ع) مراسم روضه مراسم سوگواری محرم