به عنوان یک واجب شرعی، انسانی و عقلی بر هر انسان آزاده و هر مسلمانی حضور در راهپیمایی روز قدس لازم و واجب است

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

۱۹:۴۲

۱۰۳

خلاصه خبر :
بیانات آیت الله فاضل لنکرانی پیرامون اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از مسائل بسیار مهم که به برکت انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) مطرح شده، روز جهانی قدس است که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس معرفی کرده و فرمودند روز قدس روز اسلام است.

دراین روز فقط مسئله فلسطین مطرح نیست، زیرا اسرائیل و صهیونیزم به دنبال تسلط بر همه کشورهای اسلامی و استیلای بر خاورمیانه و به دنبال از بین بردن اسلام و مقابله با اسلام است، از این رو بر هر مسلمانی واجب است در مقابل این توطئه بایستد و با هر توانی که دارد، فریاد سر بدهد و هر عملی که می‌تواند در مقابل این دولت غاصب کودک کش انجام دهد. 

رژیم سرکشی که به هیچ ضابطه و معیاری از معیارهای بین المللی پایبند نیست. دولت خبیثی که برای سازمان ملل و قطعنامه های شورای امنیت هیچ اعتباری قائل نیست و آمریکا هم شدیداً حمایتش می‌کند. مردم عزیز ما و مسلمانان دنیا امروز می‌بینند که آمریکا در این زمان بیش از هر زمانی اموال ملت آمریکا را به سوی اسرائیل سرازیر کرده و مهمات جنگی فراوانی را در اختیار اسرائیل قرار می دهد.

بنابراین به عنوان یک واجب شرعی، انسانی و عقلی بر هر انسان آزاده و هر مسلمانی حضور در راهپیمایی روز قدس واجب است، حتماً در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کنید. علاوه بر اینکه در این شب‌های آخر ماه مبارک رمضان که اهمیت ویژه‌ای نسبت به دهه اول و دوم دارد، برای نابودی و محو اسرائیل و کوتاه شدن دست ابرقدرت‌ها از کشورهای اسلامی دعا کنیم. امروز نمی‌توانیم ببینیم کودک‌های زیادی را این چنین ددمنشانه قتل عام می‌کنند و ما بی‌تفاوت از کنارش بگذریم.

حمله وحشیانه وخارج از ضوابط بین المللی به سفارت جمهوری اسلامی در سوریه، سردار بزرگ شهید زاهدی و معاون ایشان شهیدحاج رحیمی و همرزمانشان را که سرمایه‌های بزرگ نظام اسلامی بودند از دست ما گرفت. اما دشمن بداند ما از این نیروها فراوان داریم، در میان ملت ایران به برکت نفسهای قدسی امام راحل و رهبری معظم انقلاب چنین نیروهای جان برکفی فراوان تربیت شده‌اند که با همه وجود در مقابل اسرائیل می‌ایستند و به این امید هستیم که در آینده ای بسیار نزدیک اسرائیل جنایتکار از صحنه روزگار محو شود و مسلمین و دنیای اسلام و بشریت از شر این غده سرطانی نجات پیدا کنند ان شاء الله.

امیدوارم با دعای خیر و عنایت ویژه امام زمان علیه السلام دشمنان اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم السلام بزودی قلع و قمع گردند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته



برچسب ها :

فاضل لنکرانی اسرائیل غاصب اسرائیل خبیث اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس